پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: نباید به نبی بعد از بازی واکنشی نشان می‌دادم، امیدوارم ایشان من را درک کند.

قاسم دهنوی  اظهار داشت: متأسفانه 3 الی 4 هفته است که شانس با ما قهر کرده و روی خودش را از من برگردانده به همین دلیل تأثیر زیادی در روح و روانم داشته است.

وی افزود: شاید بعد از بازی با ملوان خیلی حرف‌ها را نباید می‌زدم اما شما را به قرآن خودتان را 5 دقیقه جایم بگذارید. من به پرسپولیس آمدم تا به جام جهانی بروم اما هر کاری می‌کنم با بدشانسی نمی‌توانم بازی کنم.

دهنوی ادامه داد: از نبی عذرخواهی می‌کنم. او سالها در این فوتبال بوده و قطعا شرایط بازیکنان را درک می‌کند. من نباید آن عکس‌العمل‌ها را نشان می‌دادم و قبول دارم اشتباه کردم شک هم ندارم نبی من را درک می‌کند. چون موارد زیادی مانند من دیده و می‌داند در دل یک بازیکن وقتی بازی نمی‌کند چه می‌گذرد.

دهنوی خاطر نشان کرد: من با حضور در میدان و فوتبال بازی کردن زنده‌ام و اگر بازی نکنم نمی‌دانم چه بلایی سرم می‌آید به همین دلیل وقتی که محروم هستم تمام روح و روانم به هم می‌ریزد. من امیدوارم پرونده من هر چه سریعتر بسته شود تا با خیال راحت بتوانم با حضور در ترکیب پرسپولیس به تیم دایی خدمت کنم. هدف‌های زیادی دارم که به ‌آن می‌رسم. کارم سخت است اما تو را به خدا پرونده من را ببیندید تا بتوانم بازی کنم چون با هزاران امید و آرزو به پرسپولیس آمده‌ام و شاید هر بازیکن دیگری که بود جای من همین واکنش‌ها را نشان می‌داد اما از همه که بابت مصاحبه من ناراحت هستند صمیمانه عذرخواهی می‌کنم و امیدوارم من را درک کنند و حلالم کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)