هافبک تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: به قول مدیرعامل سابق پرسپولیس فعلا پولدارها برای فوتبال تصمیم می‌گیرند.
 

قاسم دهنوی در گفت‌وگو با فارس در مورد پیروزی ذوب آهن مقابل پیکان گفت: بعد از هفته‌ها که می‌توانستیم پیروز شویم اما نشدیم، تا اینکه یک برد شیرین مقابل پیکان به دست آوردیم. اگر در این بازی هم سه امتیاز را نمی گرفتیم تیم وارد بحران عمیقی می‌شد. خدا را شکر که پیروز شدیم چون اگر این اتفاق رخ نمی‌داد شرایط تیم بد می‌شد.

وی ادامه داد: با تغییر و تحولاتی که در باشگاه ذوب آهن صورت گرفته انتظارات از این تیم بالا رفته است البته سمپاشی‌هایی هم علیه ذوب آهن توسط افراد بی‌ربط به فوتبال انجام شد اما سعید آزادی کارش را بلد است و توانست به همه بقبولاند که ذوب آهن مستحق حضور در بالای جدول است.

هافبک ذوب آهن در مورد اینکه این روند موفقیت‌ها ادامه خواهد داشت گفت: امیدوارم که اینگونه باشد. انگیزه‌های زیادی داریم تا ذوب آهن همچنان موفق شود و در جدول لیگ به جایگاهی که شایسته‌اش است برسد. در بازی با پیکان آنها هم موقعیت داشتند و حتی دو بار توپ را به تیرک دروازه ما زدند اما در کل ذوب آهن بهتر بود و پیروز شد.

دهنوی در مورد بازی با گسترش در هفته نهم گفت: با این تیم هم‌امتیاز هستیم و باید در خانه گسترش بازی کنیم. ما با تمام وجود در این مسابقه بازی خواهیم کرد تا پیروز شویم.

بازیکن سابق پرسپولیس در مورد تغییر و تحول دایی و رحیمی در این باشگاه گفت: تیمی که نتیجه نگیرد و هوادار هم زیاد داشته باشد خواه ناخواه در آن تغییر ایجاد می‌شود اما تغییر به این شکل خوب نیست نباید اینگونه دایی را عوض می‌کردند تا با شخصیت او بازی می‌شد.

وی ادامه داد: هواداران پرسپولیس نتیجه می‌خواهند اما رفتن دایی با این فلاکت اصلا خوب نبود اینکه آدم‌های غیرفوتبالی می‌آیند و برای فوتبالی‌ها تصمیم می‌گیرند اصلا خوب نیست. هواداران پرسپولیس باید صبور باشند تا تیم‌شان به نتیجه برسد. شرایط پرسپولیس خیلی سخت شده است.

وی در مورد اینکه طلبش را از باشگاه پرسپولیس دریافت کرده یا نه گفت: این آقای سیاسی که حرفهای زیادی می‌زند و پولدار هم هست بیاید طلب ما را هم بدهد. او که می‌خواهد پولها را تسویه کند تا شرمنده نباشد طلب ما را هم پرداخت کند. ما برای پرسپولیس زحمت کشیدیم و این تیم آسیایی شد حالا طلبمان را بدهد. رحیمی مدیرعامل سابق پرسپولیس حرف خوبی زد و گفت فعلا کسانی که پول دارند برای فوتبال تصمیم می‌گیرند آن هم برای کسانی که یک عمر خاک آن را خوردند. نباید اینگونه با علی دایی که یک شخصیت جهانی در فوتبال است بازی می‌کردند.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)