هافبک تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: علی دایی هرگز از من نخواست در بازی پرسپولیس – تراکتورسازی کریمی را بزنم.

به گزارش وبسایت نود، تیم فوتبال ذوب‌آهن با وجود جذب بازیکنان خوب و مربی با دانشی چون یحیی گل‌محمدی هنوز نتوانست نتایج قابل قبولی برای هوادارانش کسب کند. این تیم دو برد متوالی در این فصل نداشته است. گفتگو با قاسم دهنوی یکی از بازیکنان ذوب‌آهن گفت‌گو کردیم  را می‌خوانید:

 شرایط تیم ذوب‌آهن چطور است؟

تمرینات از دیروز آغاز شده و ما برای جام حذفی و حضور قدرتمند در ادامه لیگ آماده می‌شویم. بعد از جام حذفی بازی داریم که مسابقه سختی است. فولاد هم بازی گذشته‌اش را در لیگ باخته است.

 چرا ذوب‌آهن دو برد پشت سر هم نداشته است؟

بازی‌های سختی داشتیم. بعداز مسابقه با استقلال با تیمی مثل نفت بازی کردیم که حریف کوچکی نبود. هر چند این مسابقه بار فنی زیادی نداشت و دو تیم بیشتر حفظ توپ می‌کردند. در دقایق آخر هم ما صاحب چند موقعیت شدیم که می‌توانستیم از آنها استفاده کنیم و در نهایت مساوی شد.

 نظرت در مورد فهرست تیم ملی چیست؟

کی‌روش بر اساس سلیقه خود بازیکنانش را انتخاب می‌کندو می‌خواهد در آسیا نتیجه بگیرد. او دوست ندارد بی‌گدار به آب بزند، من هم امیدوارم تیم ملی موفق شود. هر چند دو سال پشت سر هم به تیم ملی دعوت می‌شدم اما از زمانی که به پرسپولیس رفتم دیگر رنگ تیم ملی را ندیدم. شاید به خاطر حاشیه‌ها بود، شاید به خاطر شرایط بازی کردن خودم.اما امیدوارم تیم ملی هم بتواند مثل سایر رشته‌های دیگر ورزشی برای ما افتخارآفرینی کند.

 پرسپولیس هم هیچ ملی‌پوشی ندارد.

چند بازیکن از پرسپولیس می‌توانستند ملی‌پوش شوند. پرسپولیس همیشه پرسپولیس است شاید اگر برخی بازیکنان کارت معافیت‌شان به مشکل نمی‌خورد اکنون ملی‌پوش پرسپولیس بودند.

 نظرت در مورد علی کریمی که مربی تیم ملی شد،‌چیست؟

خوشحالم که کریمی به این سمت رسید. او فرد شایسته‌ای است و امیدوارم روزی خودش سرمربی تیم فوتبال ایران شود.

 اما تو با کریمی در یک بازی درگیر شدی.

نه ما درگیری نداشتیم، آن صحنه را خیلی بزرگ کردند. من هیچ وقت به علی کریمی بی‌احترامی نمی‌کنم اگر روزی به بزرگتر خودم در فوتبال بی‌احترامی کنم آن روز فوتبالم تمام شده است. آن صحنه یک اتفاق بود. هر چند هواداران پرسپولیس از دستم ناراحت شدند و در صفحه‌های اجتماعی من ناسزا و بد و بیراه گفتند و شرایط برایم خیلی سخت و سنگین شد و از نظر روحی افت کردم اما باور کنید عمدی در آن صحنه نبود. من در صحنه ضربه کاشته یارگیری من تومن داشتم.

 می‌گفتند دایی از تو خواسته که کریمی را بزنی؟

نه اصل داستان اینگونه نبود. یک مربی هیچ وقت از بازیکنش چنین چیزی را نمی‌خواهد. خود کریمی که اکنون مربی شده،شرایط را بهتر درک می‌کند. من بعد از آن اتفاق علی کریمی را دیدم و از او عذرخواهی و با او روبوسی کردم. همه چیز همان موقع تمام شد و رفت.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)