پرسپولیس نیوز : هافبک تیم فوتبال پرسپولیس علی دایی را یکی از اسطوره‌های فوتبال ایران خواند و توهین به او را محکوم کرد.

قاسم دهنوی در مورد پیروزی پرسپولیس مقابل پدیده، علت سخت شدن این بازی برای سرخپوشان، شعار هواداران مشهدی علیه رضا حقیقی و علی دایی، بازی روز یکشنبه پرسپولیس مقابل راه‌آهن سورینت در ورزشگاه تختی، اثرات کسر یک امتیاز از سرخپوشان توسط کمیته انضباطی و … صحبتهای زیر را بیان کرد:

* نیمه اول خیلی سخت مقابل پدیده بازی کردید، دلیلش چه بود؟

به خاطر پرس شدیدی بود که بازیکنان پدیده انجام می‌دادند و واقعاً ما را اذیت کردند. به خاطر همین بود که در نیمه اول هم مالکیت توپ ما کم بود و هم فرصت کمی برای‌مان به وجود آمد. البته همه اکبر میثاقیان را می‌شناسند و می‌دانند که در نیمه اول چطور تیمش را روانه میدان می‌کند.

* اما در نیمه دوم ورق برگشت…

بله، با صحبت‌هایی که علی آقا در رختکن انجام داد باعث شد تا بچه‌ها به خودشان بیایند. در این نیمه خیلی زود به گل رسیدیم و تا دقایق پایانی هم سرتر از حریف بودیم که آن اتفاق افتاد و گل مساوی را دریافت کردیم. به نظرم نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی کردیم و شایسته پیروزی بود.

* چرا پرسپولیس اکثراً در نیمه دوم بهتر از نیمه اول بازی می‌کند؟

اینطور نیست، پدیده واقعاً تمام روزنه‌ها را بسته بود. بالاخره در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس به عنوان یک تیم لیگ یکی بازی می‌کرد هرچند که به نظرم لیگ یکی نبودند و همه بازیکنان‌شان سابقه بازی در لیگ برتر را داشتند. خدا می‌داند که خیلی خوب پرس را انجام می‌دادند اما در کل تیمی که 5 گل به ثمر می‌رساند یعنی اینکه موقعیت‌های فراوانی را به وجود آورده است.

* وقتی بازی مساوی شد استرس شکست نداشتید؟

چه استرسی باید داشته باشیم؟! تمام بازیکنان ما باتجربه بودند و می‌دانستند که چطور باید بازی کنند. اگر آن توپ به آن صورت برای پدیده به گل تبدیل نمی‌شد این تیم هیچ طور دیگری نمی‌توانست دروازه ما را باز کند. بالاخره آنها هم به اصطلاح «زرنگ بازی» درآوردند و در دقیقه 85 گل زدند، هر چند که معتقدم در همان 90 دقیقه می‌توانستیم حداقل 2،3 گل به این تیم بزنیم.

* در این بازی هواداران پدیده هم علیه رضا حقیقی هافبک مشهدی پرسپولیس شعار سر می‌دادند…

خوب رضا بچه مشهد نیست و برای حومه مشهد است به خاطر همین علیه‌اش شعار دادند. حقیقی بچه محل شاندیز است و البته هوادارانی که دیروز علیه‌اش شعار دادند بچه محل او نبودند. کلاً مشهدی‌ها بچه‌های حومه را تحویل نمی‌گیرند! فکر کنم به خاطر لهجه شیرین‌شان باشد. (با خنده)

* شعار علیه علی دایی هم در ورزشگاه‌ها باب شده.

این صحبت‌ها ساخته افرادی است که نمی‌خواهند موفقیت پرسپولیس را ببینند. نه تنها علی آقا که هیچ مربی چنین شخصیتی ندارد. کسی که دنبال فوتبال پاک است نمی‌توان گفت که جز مافیا است. نباید این جملات در ورزشگاه‌ها گفته شود و به اسطوره‌ها بی‌احترامی شود.

* پرسپولیس یکشنبه باید در ورزشگاه تختی به مصاف راه‌آهن برود این بازی را چطور می‌بینی؟

به نظر من وقتی می‌گوییم تیمی باید میزبان باشد و از شرایط میزبانی‌اش استفاده کند حداقل باید این امکان را داشته باشد. واقعاً فوتبال بازی کردن در ورزشگاه آزادی به آدم می‌چسبد، چون چمن صافی دارد اما وضعیت زمین تختی افتضاح است. من با چند بازیکن راه‌آهن در ارتباط هستم و می‌دانم خود آنها هم دوست ندارند بازی در این ورزشگاه انجام بگیرد. ضمن اینکه بازهم در این ورزشگاه‌ها هواداران پرسپولیس و استقلال بیشتر از تیم رقیب است.

* با این شرایط فکر می‌کنی پرسپولیس بتواند به قهرمانی نیم‌فصل برسد؟

ما باید 2 بازی آینده مقابل راه‌آهن سورینت و استقلال خوزستان را ببریم. در این صورت رقبای‌مان بازی‌های سختی را دارند و همه چیز دست به دست هم بدهند تا بتوانیم به امید خدا قهرمان نیم‌فصل شویم البته تمام اینها به خودمان بستگی دارد.

* یک امتیازی که از پرسپولیس کسر شد تاثیری در روند کاری تیم شما ندارد؟

مسلماً خیلی تاثیرگذار است؛ اگر این کار را نمی‌کردند بهتر بود اما اتفاقی است که افتاده و انشاءالله در آینده پرتوان‌تر ظاهر می‌شویم تا بتوانیم این امتیاز را جبران کنیم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)