آیا کمیته فنی پرسپولیس صلاحیت انتخاب سرمربی را دارد؟ آیا افراد حاضر در این نشست کسی را بیشتر از خودمناسب حضور در پست سرمربیگری می دانند؟ آیا نتیجه این جلسات به سود پرسپولیس است؟

دوباره شروع شد.دوباره گزينه ها رو مي شوند و گمانه زني ها آغاز خواهد شد.دوباره همه نگاه ها به مصاحبه هاي رويانيان دوخته مي شود تا شايد از لابلاي حرف هاي او كدي بيرون بيايد و رسانه اي زودتر به نام هاي مورد نظر مدير عامل برسد.دوباره همه سراغ اعضاي كميته فني يا قديمي هاي تيم مي روند تا ببينند از نگاه آنها فرد اصلح براي نشستن روي نيمكت پرسپوليس بايد داراي چه خصوصياتي باشد و خلاصه تر اينكه چه كسي بايد هدايت تيم را قبول كند؟

بحث مربي خارجي كه منتفي است(البته برخلاف گفته های مدیرعامل ، یکی از اعضا گفته مربی خارجی در گزینه هاست) و حداقل دايره گمانه زني ها محدودتر مي شود اما دوباره اين بحث پيش مي آيد كه سرمربي بعدي تيم بايد پرسپوليسي باشد يا نه.بعد از اين حتما دوباره بحث رابطه ها و اختلافات پيش خواهد آمد و همه به اين فكر مي كنند كه فلاني با بهمان كس خوب است و مي تواند با او كار كند يا نه؟

همه اينها  البته خوراك مناسبي به رسانه ها خواهد داد تا تنور خودشان را گرم نگه دارند اما در تمام اين سال ها بازي انتخاب سرمربي پرسپوليس كه هر سال حداقل دو بار پروسه اي دو سه هفته اي را به خود اختصاص مي دهد  واقعا  تبديل به كليشه اي خسته كننده و مشمئز كننده شده است.
 از امروز و با استعفاي يحيي گل محمدي اين بازي دوباره آغاز شده و معلوم نيست تا كجا ادامه خواهد داشت.تمام اينها در حالي است كه هنوز فصل به پايان نرسيده  و معلوم نيست بر سر اين تيم بلاتكليف و بحران زده در تبريز جه خواهد آمد.جالب اینکه خروجی های جلسات کمیته فنی در دو مرتبه پیش در همین بزنگاه؛ استیلی و ژوزه نتایج فاجعه آمیزی را برای پرسپولیس رقم زده اند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)