پرسپولیس نیوز : کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بار دیگر حکمی کمرشکن علیه سرخپوشان پایتخت صادر کرد و مانده ایم این بار دیگر درباره این کمیته چه بنویسیم.

به گزارش پرسپولیس نیوز؛ این کمیته سال هاست از زمان روی کار آمدن اسماعیل حسن زاده یعنی 4 سال پیش تا کنون محل صدور احکام عجیب و غریب علیه تیم محبوبی چون پرسپولیس و مماشات با اتفاقات و تخلفات بزرگ به خصوص در شهرهای نزدیک به محل ولادت رئیسش در شمال کشور بوده است.

جدیدترین نمونه این حکم ها نقره داغ بازیکنان پرسپولیس در پی اتفاقات انتهای دربی 80 پایتخت منجر به برد پرسپولیس می باشد.

جایی که بایکنان تیم استقلال بدون ظرفیت پذیرش شکست به شادی بازیکنان پرسپولیس حمله ور شده و صحنه های زشت و زننده ای را "خلق" کردند.

سردسته آنها حنیف عمران زاده بود که با حمله به سوشا مکانی مشتی جانانه به چانه سوشا مکانی زد که از دید مربی تیم ملی بوکس می توانست امتیاز ناک اوت داشته باشد اما در کمال تعجب این سوشا مکانی است که به خاطر دفاع از خود به سه جلسه محرومیت محکوم شده است! به عبارتی ضارب و مضروب و حمله کننده و مدافع از نظر کمیته انضباطی به یک اندازه مقصرند و شایسته مجازات!

نقطه عطف شاهکارها در این حکم البته نه مجازات سوشا مکانی که محرومیت امید عالیشاه است! بازیکنی که پس از مسابقه در حال خروج از زمین بوده و سرش را به گواه تصاویر و فیلم های موجود پایین انداخته و به رختکن می رود که مورد فحاشی رکیک و بهت برانگیز امیرحسین صادقی قرار می گیرد و گردن او میان مشت این بازیکن فشرده می شود. تعجب نکنید اما این بازیکن استقلال با بروز چنین رفتارهای بدوی و غیرانسانی و فحاشی و گرفتن خرخره بازیکن پرسپولیس یک جلسه محروم شده و امید عالیشاه که سرش را پایین انداخته و از زمین خارج شده هم یک جلسه!

دیگر نمی دانیم به اوضاع و احوال فوتبالمان و کمیته های انضباطی و اخلاق آن بخندیم یا گریه کنیم. جایی که پیام صادقیان استعداد ملی فوتبال کشور به خاطر یک هل ناقابل نقره داغ و نیم فصل کامل محروم می شود اما یک عراقی بی اخلاق به صرف پوشیدن پیراهن آبی مجوز حمله به مربی ، بازیکن ، داور ، تماشاگر و تمام ارکان کشور را به خود می دهد و به خاطر اینکه احیانا ضرری متوجه  او و تیمش نشود یک سال و نیم بعد محروم می شود! از یک طرف مدافع پرسپولیس در کشور عربی فحش می دهد و 9 ماه محروم می شود و مدافع استقلال در تونل آزادی فحش می دهد و 1 جلسه محروم می شود!

آن قدر گفته ایم و نوشته ایم که دیگر امیدی به بهبود نداریم و فقط سردمداران این فوتبال را به مراجعه به وجدانشان واگذار می کنیم، البته اگر وجود داشته باشد!

* اختصاصی / حسن مهدوی

 

 

 

\

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)