مرجع خبری پرسپولیس : پزشک تیم فوتبال پرسپولیس از مصدومیت شدید شیث رضایی خبر داد.

 

دکتر وجیه‌الله چشمه‌سری در خصوص آخرین وضعیت مصدومان پرسپولیس اظهار داشت: مهرداد اولادی با توجه به تمریناتی که انجام داد در تمرینات گروهی نیز شرکت کرد و مشکلی به نام مصدومیت ندارد.

وی امروز از کادر فنی اجازه گرفت و فردا در تمرینات پرسپولیس شرکت خواهد کرد. البته اولادی فعلا باید کارهای فیزیوتراپی و تقویتی خود را انجام دهد اما مانعی برای تمرین ندارد.

وی در خصوص مصدومیت شیث رضائی نیز گفت: یک هفته قبل از بازی صبای قم و حتی چند روز قبل از بازی با فجر شیث رضایی احساس کمردرد عجیبی کرد که سریعا از او MRI گرفته شد مشخص که وی مشکل دیسک و مهره کمر را دارد. به همین دلیل از او خواستیم که تمرینات خود را متوقف کند اما او با غیرت خودش حرف ما را نپذیرفت و برای پرسپولیس به میدان رفت البته ما سعی کردیم با فیزیوتراپی و برچسب‌های مخصوص شرایط او را طوری طراحی کنیم که بدتر نشود.

وی افزود: شیث مصدوم است. ما هم بهترین موقع را که تعطیلات 2 هفته‌ای است مشخص کردیم تا کارهای درمانی او را انجام دهیم از همین رو شیث مدت یک هفته باید زیر نظر کادر پزشکی به درمان خود بپردازد تا مشکلی برای آینده نداشته باشد.

وی همچنین در خصوص علیرضا محمد نیز گفت: این بازیکن دویدن خود را شروع کرده اما دو هفته دیگر کار دارد تا به شرایط ایده‌آل برسد نمی‌توان روی او ریسک کنیم چون خدای نکرده اگر او بیفتد و مشکلی برایش پیش آید اوضاع او بدتر می‌شود پس هنوز وضعیت مصدومیت محمد برای بهبودی کار دارد.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)