خبرگزاری فارس: دوری ۴ تا ۸ هفته‌ای پویول از میادین

پزشکان بارسلونا دوری ۴ تا ۸ هفته‌ای مدافع آبی‌اناری‌ها از میادین را به دلیل مصدومیت زانو پیش‌بینی کردند.

رامون کوگات و ریکارد پرونا، پزشکان باشگاه بارسلونا روز گذشته در گفت‌و‌ گو با رسانه‌ها در خصوص آرتروسکوپی کارلس پویول صحبت و اعلام کردند بخشی از غضروف زانوی راست پویول از بین رفته است.

پزشکان بارسلونا در این باره اظهار داشتند: مدت زمان دوری وی از میادین می‌تواند متغیر باشد. می‌تواند زمانی بین 4 تا 8 هفته باشد؛ همه‌چیز به پویول بستگی دارد.

پرونا در خصوص بازگشت احتمالی پویول به لیگ قهرمانان اروپا گفت: ممکن است بتواند در این مسابقات به میدان برود. همه ما از این بابت خوشحال خواهیم شد.

پزشکان بارسلونا اعلام کردند: پویول تصمیم گرفت همان شب تحت عمل قرار بگیرد و ما پس از آرتروسکوپی متوجه شدیم که بخشی از غضروف وی مفقود شده است.

کوگات تأکید کرد: سن او یک عامل منفی در مسیر بهبودی‌اش محسوب می‌شود؛ اما اگر او از لحاظ ذهنی قوی باشد، می‌تواند به خوبی این دوران را پشت سر بگذارد. او یک نابغه و یک الگو است.

وی ادامه داد: اگر فرد مسنی دچار این مشکل می‌شد، باید ماه‌ها برای برطرف شدن این مسئله منتظر می‌ماند، اما پویول باید بین 4، 6 تا 8 هفته منتظر بماند؛ هرچند من معتقدم باید زمان بیشتری استراحت کند. او می‌تواند تا پایان فصل به آمادگی برسد، اما این به شرایط زانویش بستگی دارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)