دنیل استوریج به دلیل مصدومیت بازی‌های لیورپول در ابتدای فصل ۱۴-۲۰۱۳ را از دست خواهد داد.

براساس گزارش منتشر شده در روزنامه‌های انگلیسی دنیل استوریج، مهاجم تیم فوتبال لیورپول که در دیدار چهارشنبه هفته گذشته تیم ملی انگلیس مقابل ایرلند از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شد به احتمال فراوان دیدارهای این تیم در ابتدای فصل 14-2013 لیگ برتر را از دست خواهد داد.

در دیداری که انگلیس و ایرلند به نتیجه تساوی یک بر یک رضایت دادند، این مهاجم 23 ساله در دقیقه 33 به دلیل مصدومیت میدان را ترک کرد تا جای خود را به ژرمن دفو بدهد. وی بازی شب گذشته (یکشنبه) سه‌شیرها برابر برزیل را که به تساوی 2 بر 2 انجامید را نیز از دست داد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که باشگاه لیورپول در تلاش است تا مهاجم جوان خود را که در ماه ژانویه در ازای 12 میلیون پوند از چلسی به خدمت گرفت به بازی‌های فصل آینده لیگ برتر برساند. این در حالی است که لوئیز سوارز، مهاجم اروگوئه‌ای لیورپول هنوز 6 جلسه از محرومیتش به دلیل گاز کرفتن دست برانیسلاو ایوانوویچ، مدافع صربستانی چلسی باقی مانده است.

این مهاجم تیم ملی انگلیس در 14 بازی که در این فصل برای بندرنشینان به میدان رفت 10 گل به ثمر رساند و لیورپول فصل 13-2012 را در رده هفتم به اتمام رساند. روزنامه‌های «گاردین» و «ایندپندنت» انگلیس مدعی شده‌اند که استوریج به مدت 4 ماه از میادین به دور خواهد بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)