مرجع خبری پرسپولیس : دور دوم نظرسنجی انتخاب محبوب ترین بازیکن جهان آغاز شد و علی کریمی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس به این مرحله راه یافت.

 

به گزارش مرجع خبری پرسپولیس پس  از پایان دور اول نظرسنجی فدراسیون جهانی تاریخ و آمار فوتبال برای انتخاب محبوب ترین بازیکن جهان 20 بازیکن برتر قاره های جهان به دور بعد راه یافتند که علی کریمی از ایران نماینده قاره آسیا لقب گرفت.

 

 

پس از علی کریمی که با  با 134 هزار و 898 رای محبوب ترین بازیکن آسیا شد ، فرهاد مجیدی از ایران و یاسرالقحطانی از عربستان دیگر نمایندگان آسیا هستند.

 

هری کیول از استرالیا ، لیونل مسی(آرژانتین) و کاکا(برزیل) از آمریکای جنوبی ، کریستیانو رونالدو(پرتغال) ، دیمیتار برباتوف(بلغارستان) ، فرانچسکو توتی و الساندرو دل پیه رو(ایتالیا) از اروپا سرشناس ترین نمایندگان راه یافته از قاره های دیگر در نظرسنجی محبوب ترین بازیکن جهان هستند.

مرحله دوم نظرسنجی در فاصله روزهای 25 آذر تا 15 دی ماه برگزار خواهد شد و در نهایت در مراسمی که دی ماه امسال برگزار خواهد شد محبوب ترین بازیکن جهان معرفی خواهد شد.

 

 

هواداران می توانند برای شرکت در نظرسنجی به آدرس زیر مراجعه کرده و در بخش Asia به علی کریمی رای دهند. http://iffhs.de/?b002ec70a804f4cd003f09

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)