شنبه 12 اردیبهشت (17:08)

مرجع خبری پرسپولیس : هافبك تيم فوتبال مس كرمان گفت: حضور افشين قطبي در تيم ملي، بيشترين تاثير را در انتخابم داشت.

فرزاد آشوبي درباره دعوت به تيم ملي اظهار داشت: خيلي دوست داشتم اين اتفاق برايم رخ دهد. فكر مي كنم نتيجه تلاش يك فصل خود را با دعوت به تيم ملي گرفتم.

آشوبي كه اين فصل قراردادش با مس به پايان رسيده است، عنوان كرد: براي تصميم گيري همه چيز به شرايط بستگي دارد. بايد پيشنهادها را مورد بررسي قرار دهم.
وي در پاسخ به اينكه از پرسپوليس پيشنهاد دارد، گفت: نمي دانم اسم آن را پيشنهاد بگذارم يا نه. صحبت هايي جسته و گريخته شده است.
آشوبي در اين باره كه خود تمايل دارد به اين تيم بازگردد، اظهار داشت: چه كسي است كه اين تيم را دوست نداشته باشد. شايد جسم من اين فصل براي مس بازي كرد؛ اما هميشه به يادش بوده ام. انتخاب من و حضورم در مس كاملا درست بود. جدايي ام از پرسپوليس به نفع خودم و پرسپوليس بود.

اين بازيكن در اين باره كه امسال با تيم مس مي تواند در ليگ قهرمانان آسيا بازي كند، گفت: پارسال هم با پرسپوليس قهرمان شدم؛ اما وقتي شرايط را براي ماندن مناسب نديدم، در اين تيم نماندم. درست است كه بازي در ليگ قهرمانان خوب است؛ اما برايم در زمان عقد قرارداد مسائلي مهم است كه شايد براي برخي ديگر مهم نباشد.

وي در اين باره كه ممكن بود با عدم حضور قطبي در تيم ملي به اردو فراخونده نمي شد، عنوان كرد: مربيگري سليقه اي است و نمي توان به مربي خرده گرفت. هر مربي تفكرات خود را دارد. هر فهرستي كه از سوي مربيان اعلام مي‌شود، شماري با آن موافق و مخالف هستند كه نظر خود را بگويند.
هافبك مس گفت: براي حضور مدام در تيم ملي بايد تلاش بازيكن بيشتر از قبل باشد. اردوي تيم ملي انرژي بيشتري مي خواهد. رقابت در اردو باعث پيشرفت بازيكن مي شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)