پرسپولیس نیوز : با حضور دوست مشترک حسین هدایتی و علی اکبر طاهری در باشگاه پرسپولیس به نظر می رسد این دو یک قدم به یکدیگر نزدیک شدند.

 چند روز پیش در جریان بحثی که از سوی حسین هدایتی در شبکه های اجتماعی مطرح شد حسین خبیری که در حال حاضر با عنوان سخنگوی باشگاه سایپا نیز فعالیت می کند به عنوان دوست مشترک وارد عمل شد تا دعوای بین هدایتی و طاهری به نحوی جمع شود.

حسین خبیری امروز در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کرده و گفته می شود وی که بیش از این در ادوار مختلف از جمله در دوره مدیریت محمدحسین نژادفلاح در باشگاه مشغول فعالیت بوده است بار دیگر در پرسپولیس حضور پیدا خواهد کرد. شاید بتوان از این اتفاق به عنوان یک  گام نزدیک شدن هدایتی به پرسپولیس و علی اکبر طاهری یاد کرد.

در این ارتباط شنیده می شود بعضی عوامل مشترک در تشکیلات وزارت ورزش و باشگاه پرسپولیس نیز سراغ بعضی دیگر از دوستان حسین هدایتی از جمله مجید فرخ زادی عضو پیشین هیات مدیره پرسپولیس رفتند تا باب همکاری باز شود. جعفر کاشانی هم برای چندمین بار با بیان اینکه از هواداران خاص پرسپولیس می خواهد برای کمک به باشگاه پیش قدم شود به نفراتی مانند حسین هدایتی چراغ سبز نشان داده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)