مرجع خبری پرسپولیس : دولت سازمان ورزش را معامله می‌کند؟ این تردیدی بود که دیروز پس از انتشار خبر دیدار احمدی‌نژاد با کاشانی منتشر شد.
مدیر سابق پرسپولیس که یک بار در آستانه انتخاب شهردار تهران سر از ورزش در آورد. انتخابی که ریشه در رایزنی‌های پنهان برای شکاف در جبهه اصولگرایان جهادی یعنی حامیان قالیباف بود البته خیلی تداوم نداشت و اختلاف‌های آشکار و پنهان مشاور امور ایثارگران رئیس‌جمهور با محمد علی‌آبادی و علی سعیدلو دو مهره اثرگذار دولت در ورزش سرانجام منتهی به جدایی این مدیر از پرسپولیس شد. آن هم درست در زمانی که کاشانی پرسپولیس را در اوج شکوه قهرمان لیگ کرده بود. این بار اما باری دیگر در آستانه انتخابات ریاست جمهوری درحالی که حامیان سابق رئیس‌جمهور که روزی او را شهردار تهران کرده بودند، اوج گرفته است کاشانی تلاش دارد که مرد اول سازمان ورزش شود. جدایی علی‌آبادی از ورزش کاملا جدی شده. مشاوران احمدی‌نژاد شکی ندارند این برکناری باعث افزایش سبد آرای آقای رئیس می‌شود پس او باید برود.

با این وجود تردید برای انتخاب جایگزین علی‌آبادی در دولت بسیار است. شخص رئیس‌جمهور پس از ملاقات با کاشانی روی این گزینه نظر دارد. این انتخاب درحالی که حسن بیادی به صف حامیان محسن رضایی پیوسته و دیگر اعضای آن جبهه در کنار میرحسین هستند تزلزل را بیش از قبل در اردوی حامیان قالیباف می‌اندازد. کاشانی هم که خیلی خوب به رأی خود واقف است مدام اصرار دارد تنها سازمان ورزش را می‌خواهد تا کنار رئیس‌جمهور باشد. این انتخاب اما با مخالفت شدید سعیدلو و علی‌آبادی روبه‌روست. از سوی دیگر سعیدلو گزینه‌ای دیگر را پیش روی رئیس دولت گذاشته است. او معتقد است برکناری علی‌آبادی در صورتی همراه با جو مثبت می‌شود که جایگزین

 رئیس انتخاب یک چهره ناراضی سرشناس از میان اهالی ورزش باشد. به همین دلیل او محمد دادکان را کاندیدا کرده است. انتخابی که با آن حمایت بیشتر هیأت موتلفه اسلامی از دولت اتفاق می‌افتد.

این اما تنها تحولات در سازمان ورزش ایران نبوده است و دیروز با انتخاب هادی ساعی به عنوان عضو هیأت مدیره سایپا از سوی مهرداد بذرپاش، دولت سعی کرد ورزشکاری را که از نزدیکان به جبهه اصلاحات شناخته می‌شد به سوی خود بکشد. ساعی که جای دایی را در سایپا می‌گیرد، دایی که گفته می‌شود در بازگشت از آلمان رسماً به ستاد انتخاباتی میرحسین موسوی می‌پیوندد. ساعی اما دیروز اصرار داشت که از ارزشهایش با پیوستن به هیأت مدیره سایپا نمی‌گذرد و همچنان همان تفکرات قبلی‌اش را به همراه خواهد داشت حتی اگر در اردوگاه اصولگرایان حامی احمدی‌نژاد باشد

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)