پرسپولیس نیوز : رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی معتقد است تا زمانی که صنعت خودروسازی کشور خصوصی نشده، نمی‌تواند در عرصه باشگاه‌داری موفق باشد.

حمیدرضا فولادگر، در خصوص آسیب‌های ورود خودروسازان به خرید باشگاه‌های ورزشی در چهارمین مزایده واگذاری سهام سرخابی‌ها، ضمن بیان مطلب فوق گفت: ممکن است در ظاهر ورود بخش خودروسازی برای خرید یک باشگاه ورزشی مشکلی نداشته باشد اما قطعا دارای آسیب‌هایی است.

وی در ادامه تصریح کرد: شرکت‌های خودروسازی می‌توانند به عنوان یک شخص حقوقی در جریان مزایده شرکت کنند که البته در نشستی که با یکی از اعضای هیات مدیره شرکتی خودروساز داشتم، آنها گفتند متقاضی خرید نیستند.

رئیس کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی و نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی افزود: دولت هم نمی‌تواند شرکت‌های خودروساز را الزام به ورود در حوزه ورزش کند چرا که آنها یک شخصیت مستقل حقوقی هستند.

وی که با سایت خانه ملت گفتگو می‌کرد، در ادامه با اشاره به شبه دولتی بودن ساختار مدیریتی شرکت‌های خودروساز، تصریح کرد: ساختار صنعت خودروسازی نیاز به اصلاح دارد تا از حالت شبه دولتی درآمده و کاملا خصوصی شود و تنها آن زمان است که آنها می‌وانند بدون مشکل وارد عرصه باشگاه داری شوند.

فولادگر در پایان با بیان اینکه هم اکنون ورود خودروسازها اصلا به نفع این صنعت و حوزه ورزش کشور نیست، گفت: ورود به بخش ورزش، مشکلی مضاعف بر مشکلات کنونی صنعت خودروسازی و باعث رکود می‌شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)