پرسپولیس نیوز :  بعد از لغو مزایده باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال و واگذاری‌شان به وزارت ورزش برای 2 ماه دیگر این سوال پیش می‌آید که تکلیف سرخابی‌ها در این 2 ماه چیست.

درست است که در این مدت هیچ مسابقه‌ای برگزار نمی‌شود اما اتفاقات بسیار مهمی مثل خرید بازیکنان جدید و شروع تمرینات برای فصل پیش رو دقیقا در همین 2 ماه اتفاق می‌افتد. اما در این 2 ماه سرنوشت ساز چه کسی هزینه‌های سرسام‌آور نقل و انتقالات و آماده‌سازی این 2 تیم را بر عهده می‌گیرد؟ اصلا کدام آدم عاقلی چنین کاری می‌کند؟

واقعا وزارتی‌ها فکر می‌کنند کسی پیدا می‌شود که در مقطعی از فصل که فقط باید هزینه کرد وارد گود بشود و پول خرج کند و با شروع فصل برود؟ وقتی  طبق وعده‌های داده شده قرار است با شروع لیگ پانزدهم، این دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند چه کسی پول و سرمایه‌اش را صرف این دو تیم ‌می‌کند؟ البته مشکل بزرگ دیگری هم وجود دارد. اصلا فرض کنیم کسی پیدا شود و به مدت 2 ماه اسپانسر این دو باشگاه شود و تیم را برای فصل آینده ببندد. وقتی قرار است تیم در شروع فصل به گروه جدیدی واگذار شود چه کسی پاسخگوی نتایج تیم خواهد بود؟ مسئولان ذیربط و وزارتی‌ها فکر این روزها را کرده‌اند؟ سال گذشته که حرف از واگذاری این دو تیم آنقدرها هم جدی نبود اسپانسرهایی به کمک این 2 باشگاه آمدند که حضورشان چیزی جز ویرانی پرسپولیس و استقلال نداشت. نتایج این دو تیم و وضعیت فعلی‌شان نشان می‌دهد که مسئولان وزارت ورزش سال گذشته چه اشتباه بزرگی مرتکب شده‌اند. الان که وضعیت به مراتب بدتر از سال گذشته است. با این تفاسیر به نظر می رسد از 2 حال خارج نیست. یا وزارت ورزش واقعا قصد نابودی این تیم‌ها را دارد یا از اشتباهات سال گذشته درس عبرت نگرفته است. چشم اندازی که با وضعیت حاضر پیش روی پرسپولیس و استقلال است خیلی بد است.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)