یحیی گل محمدی در جریان دو قهرمانی‌اش در جام حذفی موفق شده دو بار استقلال را در ضربات پنالتی شکست دهد.

تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی باید از ساعت ۱۹ و در ورزشگاه آزادی به مصاف رقیب سنتی خود استقلال برود. شاگردان یحیی گل‌محمدی برای رسیدن به فینال ماموریت دشواری را برابر تیم آماده مجیدی خواهند داشت.

گل‌محمدی با وجود بردن یک جام در لیگ برتر و یک سوپرجام، عمده افتخارات دوران مربی‌گری‌اش به جام حذفی برمی‌گردد. او موفق شد دو بار پیاپی در سال‌های ۹۴ و ۹۵ برنده جام حذفی شود و با تیم ذوب‌آهن این اتفاق برای او رخ داد.

نکته جالب توجه این است که در جریان این دو قهرمانی، ذوب‌آهن موفق شد دو بار استقلال را در ضربات پنالتی شکست دهد. اولین بار در مرحله یک چهارم نهایی فصل ۱۳۹۴-۱۳۹۳ بود که این تیم بعد از تساوی ۲ بر ۲ در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر صفر از سد رقیب قدرتمند خود گذشت و در نهایت با شکست تیم‌های پرسپولیس و نفت جام قهرمانی را بالای سر برد.

در تاریخ ۹ خرداد ۱۳۹۵ و این بار در فینال جام حذفی شاهد تقابل تیم یحیی و استقلال بودیم. بازی این بار در خرمشهر برگزار می‌شد و ۲ تیم در ۱۲۰ دقیقه به تساوی یک بر یک رضایت دادند. این بار اما ذوب با نتیجه پنج بر چهار از سد تیم حریف گذشت. تنها پنالتی که از دست رفت توسط علیرضا رمضانی بود که به هدر رفت و تیم یحیی قهرمان شد.

باید دید این بار هم ماجرای گل‌محمدی و استقلال در جام حذفی به ضربات پنالتی کشیده می‌شود و بازهم یحیی برنده نهایی است یا اتفاق دیگری رخ می‌دهد؟ منتظر هت‌تریک یحیی باشیم یا شاهد پاس دادن او به استقلال؟

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)