دو بازیکن جوان پرسپولیس احتمالا به عنوان بازیکن قرضی راهی چادرملو خواهند شد.

امید فهمی و میلاد سورگی دو بازیکن جوان پرسپولیس هستند که تصمیم گرفته اند با توجه به ترافیک زیاد در خط میانی این تیم، به صورت قرضی راهی تیم های دیگر شده و در لیگ ۲۴ بازی های بیشتری را تجربه کنند.

چند تیم لیگ برتری نیز خواهان جذب این دو بازیکن هستند. از گل گهر و شمس آذر قزوین گرفته تا خیبر خرم آباد و چادرملوی اردکان. در همین ارتباط خبردار شدیم مذاکرات ابتدایی بین این باشگاه ها و باشگاه پرسپولیس انجام شده اما سورگی و فهمی تمایل دارند فوتبال خود را در چادرملو دنبال کنند و از آن جایی که برای انتقال قرضی، نظر بازیکن مهم است، باشگاه نیز موافقت خود را برای این انتقال به مدیران چادرملو اعلام کرده است.

باشگاه پرسپولیس برای این انتقال های قرضی خواهان دریافت مبلغی به عنوان رضایت نامه شده که باشگاه چادرملو هنوز با این موضوع موافقت نکرده است. به هرحال باشگاه پرسپولیس به دنبال درآمدزایی و بالاتر بردن سقف بودجه خود است و چادرملویی ها با توجه به شرایط این دو بازیکن که دقایق کمی در ترکیب پرسپولیس بازی کرده اند، خواهان انتقال قرضی آن ها بدون پرداخت پول هستند. از این رو باید منتظر بود و دید درنهایت این دو باشگاه به توافق خواهند رسید یا فهمی و سورگی باید تیم دیگری را برای ادامه فوتبال شان در نظر بگیرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)