پرسپولیس نیوز :  قرار است در تعطیلات نیم فصل دو بازیکن برزیلی و یک مهاجم کروات در تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس شرکت کنند.

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس به شرح زیر است:

 

* قرار است پرسپولیسی ها تمرین آخر خود را پیش از دیدار روز پنج شنبه هفته آینده مقابل گُل گهر در جام حذفی در سیرجان برگزار کنند. سرخپوشان صبح چهارشنبه به سمت سیرجان پرواز خواهند کرد.

 

* از مسئولان پرسپولیس خبر می رسد در خصوص ساختمان باشگاه ، باشگاه پرسپولیس در زمان مدیریت قیمت ساختمان مشخص شده بود و پرسپولیسی ها مبلغ 300 میلیون تومان از مبلغ 700 میلیونی این باشگاه را به فدراسیون داده بودند و قرار بود بقیه پول از درآمدهای باشگاه پرداخت شود و سند ساختمان باشگاه در اختیار فدراسیون باشد تا مدیران ساختمان باشگاه را به فروش نرسانند.

 

* حسین عبدی که در ترکیه به سر می برد و برای دریافت ویزای سفرش به انگلستان اقداماتی صورت داده بود، به دلیل طولانی شدن گرفتن ویزای سفرش به انگلستان تا فردا خود را به تهران می رساند.

 

* امروز صبح منتقمی دیداری با مسئولان فدراسیون فوتبال داشته تا در خصوص وضعیت ساختمان باشگاه با آنها دیدار کند و قرار شده در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون این قضیه مورد بررسی قرار گیرد.

 

* جواب استعلام محمدرضا خانزاده از طریق AFC   به فدراسیون داده شد و او از دو بازی ملی محروم شده است و مشکلی بابت همراهی پرسپولیس در دربی ندارد.

 

* از اومانیا خبر می رسد مشکل اسکان این بازیکن حل شد و قرار است تا زمان تحویل آپارتمان او چند روزی در هتل آزادی باقی بماند و باشگاه پول هتل این بازیکن را پرداخت کرد.

 

* قرار است دو بازیکن راه آهن به نام های رضا خالقی فر و میلاد محمدی اگر مشکلی پیش نیاید، در نیم فصل به پرسپولیس بپیوندند و در قبال این بازیکنان گفته می شد مهدی دغاغله، احمد نوراللهی و فرشاد قاسمی زمزمه های حضور آنها به باشگاه راه آهن به گوش رسیده است. در این خصوص قرار است درخشان پس از دربی با آنها صحبت کند تا نظرشان را برای این انتقال جویا شود.در صورتی که این بازیکنان تمایل خود رانسبت به رفتن به راه آهن ابراز نکنند، باشگاه مجبور است پول برای این دو بازیکن به باشگاه راه آهن پرداخت کند.

 

* قرار است در نیم فصل دو بازیکن برزیلی و یک مهاجم کروات که به گفته سیاسی فیلم و رزومه آنها مورد بررسی درخشان قرار گرفته، در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)