برگزاری مراسم دومین سالگرد درگذشت مرحوم ناصر حجازی با حضور گسترده پرسپولیسی ها حرف و حدیث های بسیاری را به همراه داشت.

پرسپولیس نیوز ؛ عده ای خود را شرمنده پرسپولیسی ها عنوان کردند و برخی دیگر گفتند انگار حجازی بازیکن پرسپولیس بوده که بازیکنان زیادی از استقلال اینجا نیست!

 

اوج این انتقادات مربوط به آتیلا حجازی پسر ناصر حجازی بود که روز قبل به شدت ناراحت بود و در مصاحبه اش گفت: «حضور پرشور مردم بر سر مزار پدرم برای ما بزرگ‌ترین ثروت است اما متاسفم كه كاپیتان استقلال كه شاگرد پدرم بوده، یك قاب عكس هم از ناصر خان در بازی الشباب كه شب فوت پدرم بود در دست نداشت.»

 

نکته قابل توجه این مراسم طبق معمول حضور علی کریمی بود. با وجود اینکه مراسم به شکل رسمی و با اطلاع رسانی قبلی برگزار شده و عکاسان زیادی در آن حضور داشتند علی کریمی به هیچ خبرنگاری اجازه نداد با دوربین از او عکس بگیرد و تنها چند نفر موفق شدند با موبایل تصاویری فوق العاده ناواضح از حضور او را ثبت کنند.

 

اما در طرف دیگر فرهاد مجیدی قرار داشت که با 2 روز تاخیر بر سر مزار ناصر حجازی حاضر شد. اما نکته جالب این حضور خصوصی این بود با وجود آن که هیچ عکاس یا خبرنگاری برای ثبت این اتفاق در بهشت زهرا(س) حاضر نشده بود ، تصاویر آن به سایت های خبری رسید!

 

عکس ها توسط خود مجیدی و اعضای خانواده اش برای ارسال به شبکه های اینترنتی گرفته شده. به برخی از آنها که نگاه می کنی از روی شانه های او شروع می شود و اگر کمی با عکس های موجود در شبکه های اجتماعی آشنا باشید این گونه زاویه بندی تنها مختص عکس هایی است که توسط خود فرد گرفته می شود! و این سوال پیش می آید چرا مجیدی تا این حد اصرار دارد با هر زحمتی از حرکات خودش عکاسی کند و آن را به نمایش بگذارد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)