مرجع خبری پرسپولیس : نماینده فدراسیون فوتبال صبح امروز  برای بررسی فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) از امکانات این باشگاه دیدن کرد.

 

نماینده فدراسیون فوتبال جهت بررسی فعالیت های باشگاه فرهنگی ورزشی پیروزی (پرسپولیس) و امکانات این باشگاه و حضور سرخپوشان در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، ساختمان این باشگاه را مورد بازدید و بررسی قرار داد.

 

آقای مهدی به همراه مشاور اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از بازدید از باشگاه به اتفاق، عازم کمپ سرخپوشان در مجموعه ورزشی درفشی فر شدند و از کلیه بخش های این مجموعه دیدن کرده و ابراز رضایت نمودند.

 

نماینده فدراسیون پس بررسی و بازدید از امکانات و تجهیزات مجموعه ورزشی درفشی فر گفت: کمپ این مجموعه فراتر از انتظار بود و از امکانات خوب و مناسبی برخوردار است.

 

 

نشست مدیران روابط عمومی و مسئولان رسانه ای باشگاه ها در سازمان لیگ برگزار شد

 

جلسه سازمان لیگ فوتبال، جهت هماهنگی های لازم بین مدیران روابط عمومی و مسئولان رسانه ای باشگاه های حاضر در مسابقات لیگ برتر، برگزار شد.

نشست سازمان لیگ با حضور مدیران روابط عمومی و مسئولان رسانه ای باشگاه های حاضر در لیگ برتر فوتبال در حالی برگزار شد که منصور بیک محمدلو مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه ای باشگاه پرسپولیس در این جلسه حضور یافت و نقطه نظرات خود و این باشگاه را ارائه نمود.

جلسه مدیران روابط عمومی و مسئولان رسانه ای باشگاه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) از ساعت 9:30 صبح امروز (دوشنبه) در سالن کنفرانس روابط عمومی سازمان لیگ برگزار شد.

بر همین اساس، کلیه مدیران روابط عمومی باشگاه ها به همراه مسئولان رسانه ای خود در این نشست حضور یافته و نقطه نظرات خود را در خصوص برگزاری و رعایت هر چه بهتر قوانین رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر فوتبال کشورمان ارائه دادند.

نماینده فدراسیون فوتبال پس از تشریح قوانین کلی کنفدراسیون فوتبال آسیا و رعایت مقررات AFC در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: ما در این چند بازی باقی مانده از مسابقات لیگ برتر، برخی از مقررات قانونی کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت می کنیم تا بتوانیم در فصل جدید شاهد اعمال بخش بیشتری از این آئین نامه ها و مقررات فوتبال باشیم.

گفتنی است؛ پس از پایان این نشست، سازمان لیگ، کلیه حاضران را به صرف ناهار و اهدا هدایایی میهمان کرد.

 

http://fc-perspolis.com/uploads/posts/1303732185.jpg

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)