مرجع خبری پرسپولیس: تیم امید پرسپولیس با یک گل، تیم سرخپوشان را شکست داد.

 

در اولین روز دور برگشت بازی‌های لیگ برتر امید‌های تهران (آسیا ویژن) امروز امیدهای پرسپولیس میزبان تیم امید سرخپوشان بودند و توانستند با یک گل از سد حریفشان بگذرند.

 

تک گل این بازی را حسین رویت وند برای پرسپولیس به ثمر رساند. این بازی از ساعت 12 و به میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه چمران برگزار شد.

5 برد، 3 باخت، یک تساوی و کسب 16 امتیاز حاصل تلاش پرسپولیسی‌ها تا پایان هفته نهم بازی‌های لیگ برتر امید‌های تهران است.

 

عبدالله نژاد: امیدهای پرسپولیس برای دور برگشت هم قسم شده‌اند

تيم فوتبال اميد پرسپوليس در اولين بازی خود از دور برگشت رقابت‌هاي قهرماني لیگ برتر باشگاه‌هاي تهران (آسیا ویژن) با حساب يك بر صفر برابر تيم سرخ پوشان به برتري رسيد.

 

منوچهر عبدالله نژاد، سرمربي تيم اميد پرسپوليس درباره این بازی گفت: بازی خوبی بود و ما توانستیم با تلاش بازیکنان سه امتیاز روحیه بخش این دیدار را بدست آوریم.

 

وی با اشاره به دیدارهای دور رفت این مسابقات، افزود: ما در دور رفت، 8 بازی انجام دادیم که به نظرم نتایجش در شان و اندازه باشگاه پرسپولیس نبود. 4 برد، 3 باخت و یک تساوی حاصل دور رفت مسابقات بود و بازیکنان ما عزم خودشان را جزم کرده و هم قسم شده‌اند تا در دور برگشت جبران مافات کنند و حداکثر امتیازات ممکن را کسب نمایند.

 

عبدالله نژاد تصریح کرد: بازی با سرخپوشان، شروعی خوب برای ما بود. شروعی که می‌تواند در مسیر بازی‌های دور برگشت، روحیه بازیکنانمان را دو چندان کند و آنها را با انگیزه‌ای مضاعف، مهیای دیدارهای آینده کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)