خبرگزاری پرسپولیس : تیم فوتبال پرسپولیس نوین (پرسپولیس ب) در اولین بازی خود در چارچوب رقابت های لیگ دسته سوم کشور برابر تیم فجر نیکان به تساوی یک بر یک دست پیدا کرد.

در این بازی تیم حریف گل اول را در دقیقه 30 بازی به ثمر رساند و در دقیقه 89 حسین رسولی گل تساوی را به ثمر رساند.

اسماعیل حلالی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس نوین درباره این بازی گفت: تلاش زیادی کردیم تا بازیکنان را در بازی اول هماهنگ کنیم و استرس را از بچه ها دور کنیم اما در نهایت تمرکز لازم را نداشتیم. با این وجود اینطور نبود که بازی ما ضعیف تر باشد. تمام بازی دست ما بود اما دقت لازم وجود نداشت.

وی افزود: حریف وقتی گل زد، عقب نشست و بچه ها با استرس بازی کردند. با این وجود یک گل صحیح زدیم که داور رد کرد. یک پنالتی ما را هم نگرفتند. البته فجر نیکان یکی از بهترین های تیم های این گروه است و ما در بازی های بعد شرایط بهتری خواهیم داشت.

شایان ذکر است؛ سرخپوشان شنبه آینده بازی دوم خود را در زمین چوبو برابر شفت گیلان انجام خواهند داد.

 پیروزی جوانان پرسپولیس در آخرین بازی نیم فصل
 تیم فوتبال جوانان پرسپولیس در آخرین بازی خود از نیم فصل اول رقابت های قهرمانی تهران برابر تیم شهرداری قدس به پیروزی رسید.

شاگردان مجید پروین در این بازی که در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شد با دو گل نوید صدوری به پیروزی دو بر یک دست پیدا کردند. در این بازی ابتدا تیم حریف بود که به گل رسید اما در ادامه، سرخپوشان با دو گل در دقایق 35 و 60 نتیجه بازی را عوض کردند و با 25 امتیاز در پایان نیم فصل، در مکان پنجم قرار گرفتند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)