خبرگزاری پرسپولیس : با تلاش کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس مرام نامه ورزشکاران باشگاه پرسپولیس تنظیم و با امضای مدیر عامل باشگاه پرسپولیس تصویب شد.

با تلاش کمیته فرهنگی و اجتماعی باشگاه پرسپولیس چندی پیش مرام نامه ورزشکاران باشگاه پرسپولیس تنظیم شد که با تائید آن از سوی محمد رویانیان مدیر عامل باشگاه پرسپولیس به تصویب رسید.

کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس در آخرین نشست خود مقرر کرد، این مرام نامه به صورت لوح در ورزشگاه های درفشی فر و امام رضا (ع) نصب شود.

 در این مرام نامه یکسری اصول اخلاقی و مسئولیت های اجتماعی بازیکنان در قبال باشگاه پرسپولیس مورد توجه قرار گرفته است تا به طور مرتب برای ورزشکاران باشگاه تکرار شود.

کمیته فرهنگی و اجتماعی پرسپولیس همچنین در آخرین نشست خود از میان پایان نامه های پژوهشی و تحقیقاتی در حوزه های فنی، اقتصادی و فرهنگی، دو پایان نامه را بر اساس نیازهای باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران تصویب کرد تا مورد حمایت باشگاه قرار بگیرد.

 شایان ذکر است؛ باشگاه پرسپولیس پیش از این اعلام کرده بود در تعامل با وزارت علوم و در راستای ایجاد ظرفیت های علمی در حوزه های مختلف ورزش و فوتبال نسبت به حمایت از پروژه ها و تحقیقات علمی اقدام کند.

 

 

 تقدیر جمعیت حامیان هواداران فوتبال از کمیته فرهنگی پرسپولیس

جمعیت حامیان هواداران فوتبال از اقدامات فرهنگی باشگاه پرسپولیس در بازی با نفت تهران تقدیر کرد.

 

جمعیت حامیان هواداران فوتبال در پی اقدامات صورت گرفته در بازی پرسپولیس – نفت تهران در نامه ای از اقدامات باشگاه پرسپولیس و کمیته فرهنگی این باشگاه در اعتراض به پخش فیلم آمریکایی – صهیونیستی در توهین به مسلمانان و پیامبر اعظم اسلام (ص) تقدیر و تشکر کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: کمیته فرهنگی باشگاه پرسپولیس با هماهنگی کمیته فرهنگی فدراسیون فوتبال در یک اقدام فرهنگی زیبا در حمایت از پیامبر اعظم اسلام (ص) و اعتراض به فیلم موهن آمریکایی – صهیونیستی، بیش از دو هزار پرچم محمد رسول ا… (ص) را در بین هواداران این تیم توزیع کردند تا با اهتزاز در آمدن آنها، هتک حرمت نسبت به ساحت مقدس پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد (ص) را محکوم کنند. همچنین قبل از آغاز بازی و در بین دو نیمه مراسم مذهبی، مداحی و پخش چند سرود در تکریم شخصیت والای پیامبر اسلام (ص) به اجرا در آمد که با استقبال تماشاگران روبرو شد…

جمعیت حامیان هواداران فوتبال بر همین اساس، از اقدامات صورت گرفته تقدیر می نماید.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)