زمین چمن تا پایان مهر آماده بهره برداری می‌شود
مرجع خبری پرسپولیس : رئیس سازمان تربیت بدنی در جریان بازدید از ورزشگاه درفشی‌فر برای تامین بودجه بهینه سازی این مجموعه ورزشی قول مساعد داد.


به گزارش مرجع خبری پرسپولیس، علی سعید لو، معاون رئیس جمهور در جریان بازدید از پیشرفت فاز یک مجموعه درفشی‌فر و اطلاع از برنامه فاز دو این مجموعه برای مساعدت در تامین بودجه این دو فاز قول همکاری داد.

 

بنای ساختمان اداری پنج طبقه، موزه،فروشگاه و یک هتل کوچک فاز دو توسعه ورزشگاه درفشی‌فر را تشکیل می‌دهند

 

که قرار است بودجه آن به صورت مشترک توسط سازمان تربیت بدنی و باشگاه پرسپولیس تامین شود. در صورت تامین بودجه فاز دو این مرحله تا یکسال دیگر تکمیل خواهد شد.

 

سعید لو در ادامه خبر از معرفی هیات مدیره پرسپولیس را داد.


وی گفت : ترکیب هیات مدیره پرسپولیس از نماینده مجلس،استاد دانشگاه ، پیشکسوت باشگاه و فعالان اقتصادی تشکیل خواهد شد.

 

زمین چمن تا پایان مهر آماده بهره برداری می‌شود

 

علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی و معاون رئیس جمهور به همراه حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس از مجموعه ورزشی شهید درفشی‌فر بازدید کرد.

 

بخش اعظم این بازدید به بررسی زمین چمن این ورزشگاه اختصاص داشت که پیمانکار چمن این ورزشگاه قول مساعد بهره برداری از آن را تا پایان ماه جاری داد. قرار است تمرین‌های تیم فوتبال پرسپولیس پس از به بهره برداری رسیدن این زمین، از مجموعه شرکت واحد به ورزشگاه درفشی‌فر منتقل شود.

 

سعیدلو در ادامه از فاز یک این مجموعه شامل سالن بدنسازی، سالن پزشکی، اتاق مربیان، اتاق اقامت میهمان، استخر، سونا و جکوزی، سکوهای تماشاگران، اتاق آنالیز و سالن چند منظوره دیدن کرد.

 

در هنگام بازدید رئیس سازمان تربیت بدنی از سالن چند منظوره ورزشگاه درفشی‌فر، او با بازیکنان تیم فوتسال پرسپولیس که در حال تمرین در این سالن بودند به گفت و گو پرداخت.

 

فاز یک ورزشگاه درفشی‌فر تا دو ماه دیگر به طور کامل به پایان می‌رسد.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)