مرجع خبری پرسپولیس : پرسپوليس براي بازي عصر پنج‌شنبه مقابل سايپا سه بازيكن خود را به دليل محروميت در اختيار نخواهد داشت.


در مصاف با صبا فشنگچي و علي عسگري با دريافت كارت زرد سه اخطاره شدند و قادر به همراهي تيم‌شان در اين بازي نيستند. همچنين حسين بادامكي كه به خاطر تكل خشن روي بازيكن صبا يك جلسه از همراهي تيمش محروم شده، نمي‌تواند مقابل سايپا به ميدان برود.


مسوول مجموعه درفشي‌فر به باشگاه احضار شد

 

ديروز در اقدامي عجيب و كم سابقه هواداران پرسپوليس روز بعد از مسابقه‌ اين تيم به محل تمرين راه نيافتند تا اعتراض جمعيت حدودا يكصد نفر حاضر در مقابل مجموعه درفشي‌فر به غير از نتايج ضعيف تيم و بازيكنان و مربيان به مسوولان باشگاه و مجموعه هم شنيده شود.

 

با اين وجود منصور بيك‌محمدلو مديرروابط عمومي باشگاه گفت: «براي جلوگيري از هر گونه حاشيه و اتفاقات ناخوشايند تصميم گرفتيم تمرين‌هاي پرسپوليس پشت‌ درهاي بسته برگزار شود. ضمن عذرخواهي از كليه افرادي كه امروز (دوشنبه) در تمرين حضور پيدا كردند اين موضوع در جلسه‌اي از سوي مسوولان باشگاه تصميم‌گيري شده است.»

 

ديروز بعد از ظهر مسوول ورزشگاه درفشي‌فر كه از سوي كاشاني به اين منصب گمارده شده براي گزارش اتفاقات رخ داده حاشيه تمرين روز گذشته به باشگاه رفت.


پرسپوليسي‌ها با 5 ضربه كاشته مي‌توانند جبران كنند!


مهدی واعظی دروازه بان تیم فوتبال صبای قم كه سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را دارد، در بازی پر حاشیه روز گذشته ورزشگاه آزادی با گفتارش سبب ناراحتی و عصبانیت برخی از سرخپوشان شد.

 

او با شوخی‌ها و شیطنت‌هایش در دقایق پایانی بازي روی اعصاب همبازیان سابق خود راه می رفت و در دقایقی كه دايما در حال شیطنت و شوخی با پرسپولیسی‌ها و خبرنگاران پشت دروازه تیم صبا بود، دروازه اش گشوده شد.
پرسپولیس در حالی تك گل خود را به ثمر رساند كه واعظی مشغول كری خوانی و غرق در حاشیه‌سازی بود و با طعنه عنوان می كرد كه پرسپولیسی‌ها با زدن پنج ضربه كاشته می توانند از شكست سنگین برابر تیم صبا فرار كنند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)