پرسپولیس نیوز : مشکلات باشگاه پرسپولیس و طولانی شدن روند بازداشت مدیرعامل این باشگاه دو راهکار را برای خروج از رکود و بحران پیش پا قرار داده است؛ انتخاب سرپرست برای باشگاه یا راهکار امضای مشترک اعضای هیات مدیره.

باشگاه پرسپولیس بدون شک یکی از عجیب‌ترین دوران تاریخ خود را طی می‌کند. حمیدرضا سیاسی مدیرعامل این باشگاه بیش از یک هفته است که در زندان به سر می‌برد و رسیدگی به تمام امور دیگر باشگاه از جمله خرید بازیکنان جدید و تدارک برای لیگ قهرمانان آسیا در حالت رکود قرار گرفته است. به کما رفتن باشگاه پرسپولیس طی 10 روز گذشته و نامشخص بودن زمان آزادی سیاسی از زندان مسئولان وزارت ورزش را به فکر انداخته تا راهکارهایی برای حل این مشکلات پیدا کنند.

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس به زودی با معرفی یک سرپرست جدید کارش را ادامه خواهد داد. در غیر اینصورت راهکار امضای مشترک اعضای هیات مدیره می‌تواند بهترین اقدام برای خروج از این وضعیت باشد.

مهدی خواجه وند سخنگوی باشگاه پرسپولیس در اینباره  گفت: باشگاه که کارش را انجام می‌دهد! اگر قرار به انتخاب سرپرست باشد که تا امروز تصمیم گیری می‌شود و یا حداقل اینکه هیات مدیره بیشتر در این زمینه ورود خواهد کرد.

وی افزود: در صورتی که برای باشگاه سرپرست تعیین نشود، هیات مدیره کارها را در دست خواهد گرفت. این موضوع با راهکار "سه امضای" اعضای هیات مدیره شدنی است. باید منتظر باشیم و ببینیم چه می‌شود.
 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)