پرسپولیس نیوز : معاون مدیرعامل ورزشگاه تختی تهران از اجاره یک اسکوربورد برای دیدار نفت تهران و پرسپولیس خبر داد.

محمد بیانی درباره میزان آمادگی ورزشگاه تختی برای میزبانی دیدار نفت تهران و پرسپولیس در هفته‌ ششم لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: سال‌هاست که منتظر انجام چنین دیداری در ورزشگاه تختی هستیم. در نتیجه‌ فکر نمی‌کنم مشکل خاصی برای این کار داشته باشیم.

 

اجاره اسکوربورد

بیانی در ادامه درباره یکی از نواقص ورزشگاه تختی گفت: با پیمانکاری قرارداد بسته‌ایم که اسکوربورد ورزشگاه را تهیه و نصب کند. این پیمانکار قول داده که ظرف دو ماه این کار را انجام دهد اما برای این که در دیدار نفت و پرسپولیس از این نظر هم مشکلی نداشته باشیم، یک اسکوربورد اجاره ‌کرده‌ایم که موقتا در ورزشگاه نصب می‌شود.

 

دو ساعت برنامه فرهنگی

معاون مدیرعامل ورزشگاه تختی همچنین از برنامه‌ریزی برای انجام برنامه‌های فرهنگی پیش از بازی خبر داد و گفت: چند برنامه کوتاه فرهنگی داریم که جزئیات آن در جلسه امروز (چهارشنبه) با مسئولان فرهنگی سازمان لیگ مشخص می‌شود. در مجموع دو ساعت برنامه فرهنگی پیش از بازی تدارک دیده‌ایم.

 

بازی فانتزی فوتبال

بیانی در ادامه به یکی از برنامه‌های سرگرم‌کننده طراحی شده برای قبل از بازی نفت و پرسپولیس اشاره کرد و گفت: برنامه‌ریزی ‌کرده‌ایم که تیم فوتبال "کوچولوها" و تیم فوتبال ورزشکاران "پرورش‌اندام" در دو وقت 20 دقیقه‌ای با هم بازی کنند.

 

افزایش گیت‌های فروش بلیت

وی درباره نحوه بلیت‌فروشی برای دیدار نفت و پرسپولیس هم گفت: تعداد گیت‌های فروش بلیت را از یک به سه عدد افزایش داده‌ایم تا مردم سریع‌تر و راحت‌تر وارد ورزشگاه شوند. در مجموع فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)