مرجع خبری پرسپولیس :  افشین قطبی شب گذشته یکساعتی در شبکه تهران همان حرف های تکراری را تحویل داد و برای ناکامی هایش هزاران دلیل آورد که بیننده را قانع کند در عدم صعود به جام جهانی همه نقش داشتند جز خود امپراتور!

اگر فردی تا به حال افشین قطبی را ندیده باشد و برای اولین بار به عنوان مربی تیم ملی ایران به صحبتهای او گوش دهد او را یک مربی کاملا موفق و پیروز در فوتبال ایران تصور می کند .او را مربی ای تصور می کند که هیچ ناکامی را در فوتبال ایران تجربه نکرده است.قطبی بار دیگردر برنامه ای که دعوت بود همان حرفهای قبل را تکرار کرد حرفهای خسته کننده ای که فقط دوستانش تحمل شنیدن آن را دارند همان دوستانی که هنوز سنگش را به هر دلیل مادی و معنوی سنگش را بر سینه می زنند.

هنوز مدت زیادی از قرارداد افشین قطبی با فدراسیون فوتبال نمی گذرد و هواداران مصاحبه ها و گفت و گوهای مدیران فوتبال را به یاد دارند.کفاشیان و تاج هر دو در صحبتهای خود در مورد کادر تیم ملی و اضافه شدن مربیان ایرانی به تیم ملی می گفتند. اما افشین قطبی با صراحت کامل در برنامه ورزشی شبکه 5 سیما از عدم حضور مربیان ایرانی در کادر فنی تیم ملی گفت و با ابراز رضایت از کادر فنی فعلی گفت با همین کمک ها به کار خود ادامه خواهم داد.

در یکی از مصاحبه های مطبوعاتی افشین قطبی، مربی تیم ملی در جواب اینکه آیا شما مدارک معتبر مربیگری دارید یا خیر؟ گفت:من مدارک مربیگری خود را به فدراسیون تحویل دام قرار است آنها این مدارک را در سایت فدراسیون قرار دهند اما تا کنون هیچ اثری از مدارک مربیگری قطبی در وب سایت فدراسیون دیده نمی شود.

افشین قطبی برای هر ناکامی خود در فوتبال ایران بهانه ای داشته که به نظر خود و طرفدارانش همه قابل قبول و منطقی بوده .اینروزها قطبی از کمبود امکانات تیم ملی و نبود پرواز چارتر برای تیم ملی می گوید فدراسیون حواسش باشد که اگر قطبی در جام ملتهای آسیا ناکام شد پرواز چارتر را بهانه نکند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)