مرجع خبری پرسپولیس : به‌دنبال بخشش شيث، خوشحال از محروميت نيكبخت

از امضاي قرارداد سه ساله شيث رضايي با پرسپوليس هنوز يك روز هم نگذشته بود كه خبر محروميت قطعي همين بازيكن از حضور در ليگ برتر در شهر پيچيد.
اين همان محروميتي است كه با تكيه به منشور اخلاقي سازمان ليگ شامل حال شيث شده و البته عليرضا نيكبخت را هم بي‌نصيب نگذاشته است.
حال آنكه شيث رضايي بدون توجه به اين محروميت- كه اولين نفر خود او از آن با خبر شده بود- با پرسپوليس قراردادي سه ساله بسته و جالب‌تراينكه همه چيز را در حد يك شايعه مي‌داند.
شايد هم به بخشيده شدنش اميد بسته اما آنچه از درون سازمان ليگ مي‌شنويم حكايت از غيرقابل بخشش بودن اين محروميت‌ها دارد.
در اين‌باره بد نيست صحبت‌هاي سردار محمدي رييس سازمان ليگ را هم بخوانيد كه مي‌گويد: «اين محروميت‌ها را قبل از هر چيز به خود بازيكنان اطلاع داده بوديم. البته من اسامي مورد نظر شما را تاييد نمي‌كنم ولي قرار بر بخشش محروميت‌ها نيست. اين حكم‌هاي مشروط و قطعي با بررسي‌هاي دقيق صادرشده و قرار نيست لغو شود
اين يعني سوختن يكي از سهميه‌هاي پرسپوليس در نقل و انتقالات. البته سازمان ليگ براي اين بخش از ماجرا هم استثنايي در نظر گرفته و آن اينكه قراردادهاي امضا شده با بازيكنان محروم، بدون پرداخت خسارت، فسخ مي‌شود.
در توضيح اين مساله هم رييس سازمان ليگ مي‌گويد: «هر قراردادي با محرومان امضا شود، خودبه‌خود لغو خواهد شد و در اين هيچ بحثي نيست ولي اين امكان هم وجود دارد كه بازيكني قرارداد ببندد و به باشگاه جديدي برود. ولي خب آن‌وقت سازمان ليگ براي آن بازيكن كارت بازي صادر نمي‌كند و بعد بازيكن است كه بايد به باشگاه خسارت بدهد چرا كه يك سهميه آن را هدر داده است
تا اينجاي كار يك سهميه پرسپوليس با محروميت شيث رضايي خالي شده

 و آنها مي‌توانند به جاي نيكبخت محروم هم يك بازيكن جديد بگيرند. البته اين محروميت‌ها خيلي هم براي پرسپوليسي‌ها نگران‌كننده نبوده چرا كه حالا راحت‌تر از قبل مي‌توانند عليرضا نيكبخت را كه مديرعامل تمايلي به تمديد قراردادش نداشت از ليست خود خارج كنند. اما خب شيث را به همين راحتي از دست نخواهند داد.
در واقع پرسپوليسي‌ها به‌دنبال راهي براي بخشش محروميت شيث هستند و مكاتبه با فدراسيون و سازمان ليگ را از همين امروز آغاز خواهند كرد.
در اين‌باره عباس انصاري‌فرد حاضر به صحبت نشد و خوردبين تاكيد كرد كه باشگاه براي بخشش شيث- فقط شيث- دست به‌كار خواهد شد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)