در آستانه دربی سرخابی

مرجع خبری پرسپولیس : هفته هشتم كه انجام شود، دو باشگاه پرسپوليس و استقلال تمركز بيشتري را براي حضوري آماده در دربي 69 صرف خواهند كرد. در سال‌هاي گذشته هم اينطور بوده كه مسوولان دو تيم نهايت تلاش خود را براي پيروزي و حداقل نباختن در اين بازي به‌كار مي‌بردند.

 

ايجاد انگيزه و بالا بردن توان روحي شايد بر عهده مديريت آنها باشد اما بخش اصلي به كادر فني برمي‌گردد كه در وهله اول بايد همه نفراتش را در اختيار داشته باشد. استقلال فصل گذشته قبل از بازي رفت آرش برهاني را به‌دليل سه اخطاره شدن در بازي با ابومسلم براي دربي از دست داد و پرسپوليس عليرضا محمد را براي دربي برگشت.

 

مدافع پرسپوليس برابر پيكان سه اخطاره شده بود. اما تا الان و براي دربي هفته يازدهم پرسپوليس سپهر حيدري و سعيد حلافي را به عنوان بازيكن دواخطاره دارد كه شانس دومي براي فيكس بودن در دربي كمتر است.

 

اما استقلال از اين بابت شرايط حساس‌تري دارد و شش بازيكن اين تيم دو اخطاره هستند؛ كيانوش رحمتي، شيرزاد، ميداودي، اميرآبادي، آشوبي و دسوزا بازيكناني هستند كه با دريافت اولين كارت زرد سه اخطاره مي‌شوند و شايد براي مظلومي بهتر باشد كه اين مهم تا قبل از بازي با پرسپوليس رخ دهد. استقلال تا قبل از دربي با مس در كرمان، سايپا در تهران و صبا در قم بازي دارد و پرسپوليس با پاس در تهران شهرداري تبريز در تبريز و ملوان در تهران بازي خواهد كرد.

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)