پرسپولیس نیوز : رقابت‌های این هفته رده‌های پایه تهران، تا اینجا با دو پیروزی برای سرخپوشان همراه بوده است.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس، جوانان پرسپولیس روز پنجشنبه حریف خود، تیم پارسه را که در جدول بالاتر از سرخپوشان قرار گرفته بود، با شکست دو بر یک روبرو کرد. در این بازی شهاب زاهدی و سجاد شجاعی برای سرخپوشان گلزنی کردند.

مجید پروین سرمربی تیم درباره این بازی گفت: ما در دقیقه 70 بازی در حالی که دو تیم با تساوی یک بر یک پیش می‌رفتند، 10 نفره شدیم و بچه‌ها در این شرایط گل برتری را برابر پارسه به ثمر رساندند که تیم خوبی است و یقه بزرگان را هم گرفته بود. با این پیروزی شرایط خوب شده است. بچه‌ها در هفته‌های اخیر خوب عمل کرده‌اند و حالا منتظر انجام بازی عقب افتاده خودمان هستیم تا نیم فصل را کامل کنیم.

برای این بازی، روز یکشنبه از ساعت 15:30 در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان تیم احسان ری هستیم. این دیدار با توجه به تصادف آمبولانس که باعث تاخیر در حضور شد، پس از ارائه مدارک به هیات فوتبال تجدید شد و با پیروزی در این بازی به وضعیت خودمان در جدول سر و سامانی می‌دهیم و با شرایط بهتری نیم فصل دوم را شروع می‌کنیم.

و اما در پنجشنبه‌ای که گذشت نوجوانان پرسپولیس هم دو بر یک، وحدت را از سر راه برداشتند.

رحیم یوسفی درباره این بازی گفت: در نیمه اول وحدت روی یک پنالتی به گل رسید و یک بر صفر به رختکن رفتیم. بچه‌ها در نیمه دوم خیلی بهتر بودند. خیلی زود هم به یک پنالتی رسیدیم که ضربه را دروازه‌بان حریف گرفت اما در نهایت روی ارسال عبدا…. وند که مستقیم وارد دروازه شد به نتیجه تساوی رسیدیم. گل برتری هم در دقیقه 90 به ثمر رسید. ساعدی یک ارسال روی دروازه داشت که با دخالت مدافع حریف به گل دوم ما تبدیل شد، البته اگر مدافع حریف هم دخالت نمی‌کرد، بازیکن ما برای زدن گل آماده دریافت توپ بود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)