خبرگزاری پرسپولیس : رقابت های تیم های پایه از پنجشنبه تا شنبه با دو پیروزی و دو تساوی برای سرخپوشان پایان یافت.

پیروزی های این هفته توسط تیم های نوجوانان و امید رقم خورد. تیم نوجوانان پرسپولیس با دو گل امیر باصری و کامران زرد چغایی در ورزشگاه امام رضا (ع)، احسان شهر ری را مغلوب کرد. سرخپوشان جمعه این هفته در همین ورزشگاه میزبان تیم توحید هستند.

 

شاگردان سعید تهرانی نژاد که در حال حاضر با یک بازی و یک امتیاز کمتر نسبت به مقاومت در رده سوم قرار دارند، هفته آینده بازی عقب افتاده خود برابر پارسه را انجام می دهند. سرخپوشان با پیروزی در هر دو بازی، مکان دوم جدول را در پایان نیم فصل از آن خود خواهند کرد.

 

و اما امیدهای پرسپولیس هم دیروز (شنبه) با دو گل دانیال جواهری و مبین میردورقی، تیم تخت جمشید را مغلوب کردند. آنها شنبه آینده برابر تیم نیروی زمینی قرار می گیرند که با عدم شکست در 19 بازی گذشته خود در مکان دوم جدول قرار دارند و استقلال را هم 4 بر 3 مغلوب کرد.

 

این هفته نونهالان پرسپولیس دومین تساوی پیاپی خود را کسب کردند. آنها برابر دارایی نوین به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. این تساوی در حالی رقم خورد که نونهالان، کاپیتان خود را در اختیار نداشتند. شهاب رشنو در تمام بازی ها گلزنی کرده است. شاگردان سلطانی آماده می شوند تا روز سه شنبه در زمین استقلال برابر این تیم قرار بگیرند.

 

و اما تیم جوانان پرسپولیس این هفته برابر مقاومت صدرنشین به تساوی بدون گل دست پیدا کردند. این تساوی در خانه حریف به دست آمد. شاگردان مجید پروین پنجشنبه در ورزشگاه امام رضا (ع) میزبان پیکان هستند.

 

پرسپولیس نوین با شکست شموشک به جمع مدعیان برگشت

 

تیم «پرسپولیس ب» با این پیروزی یازده امتیازی شد و اولین شکست شموشک را رقم زد. اگر کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه بازی به پایان نرسیده شموشک – خزر را به سود نوشهری ها اعلام کند، سرخپوشان با یک امتیاز کمتر نسبت به شموشک در مکان دوم قرار گرفته و در جمع مدعیان حاضر هستند.

 

گل های این بازی برای سرخپوشان را حامد عظیمی و مهران قره باغی به ثمر رساندند. قره باغی با شوتی 30 متری که زیر طاق نشست، یکی از گل های زیبای بازی ها را به ثمر رساند. تک گل شموشک هم در دقیقه 95 بازی به ثمر رسید.

 

گفتنی است؛ شاگردان اسماعیل حلالی شنبه آینده در قائمشهر میهمان تیم جویبار هستند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)