مرجع خبری پرسپولیس : رقابت های این هفته رده های پایه با دو پیروزی و دو تساوی برای سرخپوشان همراه بود.

بهترین پیروزی این هفته به نام شاگردان فرامرز سلطانی رقم خورد. نونهالان سرخپوش با سه گل شهاب رشنو، دو گل محسن چگینی و مهدی مرادی با نتیجه پنج بر صفر در زمین داماش به پیروزی رسیدند.

نونهالان در حالی در این بازی به برتری رسیدند که سعید آهنی از بهترین نفرات خود را به دلیل انتخاب نهایی در تیم ملی در اختیار نداشتند. آهنی همراه تیم ملی نونهالان راهی مسکو خواهد شد.

دیگر پیروزی این هفته توسط شاگردان سعید تهرانی نژاد به دست آمد. نوجوانان پرسپولیس تیم وحدت را در زمین خودش با دو گل علی علی میر و سعید حسین پور با نتیجه دو بر یک شکست دادند تا به دومین پیروزی خود دست پیدا کنند. آنها جمعه آینده میزبان استیل آذین خواهند بود.

و اما تیم های جوانان و امید پرسپولیس در حالی این هفته به تساوی دست پیدا کردند که با بداقبالی در لحظات پایانی بازی، گل تساوی را دریافت کردند.

بازیکنان مجید پروین با نتیجه یک بر یک برابر استیل آذین به تساوی رضایت دادند. گل پرسپولیس در دقیقه 70 توسط یوسف ارج به ثمر رسید و استیل آذین که در هفت بازی قبلی خود فقط یک شکست داشت، در دقیقه 90 بازی، گل تساوی را به ثمر رساند و از شکست گریخت. جوانان پرسپولیس ساعت 16 فردا هم در زمین هرندی میزبان تیم ماهان هستند.

و امیدهای پرسپولیس نیز روز چهارشنبه در آستانه پیروزی بر نفت تهران بودند که بازی با گل های امید زارع، محمد کیانی و فرشاد احمدزاده با نتیجه 3 بر 2 به سود سرخپوشان جریان داشت که نفتی ها در دقیقه 94 گل سوم را زدند.

منوچهر عبدا… نژاد درباره این بازی گفت: نفتی ها که فهمیده بودند قصد استفاده از دو بازیکن تیم اصلی را داریم، برای این بازی تعداد بیشتری از بازیکنان تیم بزرگسالان را به خدمت گرفتند. این بازی کیفیت بالایی داشت و حاضران در ورزشگاه اذعان داشتند که سطح فنی مسابقه بالاتر از رقابت های امید بود. البته در نهایت اشتباه داوری مانع از پیروزی ما شد. داور می توانست برای ما یک پنالتی بگیرد و البته گل سوم نفت که روی ضربه ایستگاهی زده شد، بطور کاملا مشخص آفساید بود.

سرمربی امیدهای پرسپولیس در ادامه تصریح کرد: گفته بودم که اگر کمی صبر پیشه کنیم، تیم امید کیفیت بالایی را از خود نشان می دهد، حالا به این وعده عمل شده است. البته قصد دارم از فرشاد احمدزاده یاد کنم که با تیم اصلی تمرین می کند و بدون هیچ غروری با تمام وجود بازی نموده و نظرها را به خود جلب کرد. ضمن اینکه  اسماعیل زاده هم زحمت زیادی کشید.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)