مرجع خبری پرسپولیس : ديدار باقري، خليلي و حيدري با سعيدلو
انصاري فرد: كرانچار تمايلي به ماندن ندارد / كاشاني به ما كمك مي‌كند / بخشي از مطالبات بازيكنان در آستانه داربي پرداخت مي‌شود

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: كرانچار تمايلي به ماندن در پرسپوليس ندارد اما همچنان سعي مي‌كنيم او را حفظ كنيم.

عباس انصاري فرد گفت: در جلساتي كه با زلاتكو كرانچار سرمربي تيم پرسپوليس براي بازگشت دوباره‌اش به اين تيم داشتيم او شرايط پرسپوليس را مثبت ارزيابي نكرده و تمايلي به ماندن در اين تيم ندارد. او فضاي اطراف تيم را مساعد نمي‌بيند اما به عنوان مديرعامل باشگاه تمام تلاشم را براي بقاي او خواهم داشت. البته فرصت كمي تا بازي حساس جمعه مقابل استقلال تهران داريم كه حضور سرمربي در تمرينات الزامي است لذا سعي مي‌كنيم در صحبت‌هاي دوباره‌اي كه با وي خواهيم داشت او را متقاعد كنيم اما در غير اين صورت حسين عبدي به عنوان سرمربي موقت تيم پرسپوليس در داربي جمعه روي نيمكت مي‌نشيند.

انصاري فرد همچنين از ديدار چند تن از بازيكنانش با علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بدني خبر داد و گفت: امروز (دوشنبه) با سه تن از بازيكنان پرسپوليس يعني كريم باقري، محسن خليلي و سپهر حيدري صحبت كرديم تا آنها براي ديدار و گفت‌وگو نزد علي سعيدلو رييس سازمان تربيت بروند و مسائل و محدوديت‌هاي مالي تيم را به وي بازگو كنند. ضمن اينكه قرار است آنها شرحي را از فضاي دروني تيم به اطلاع رييس سازمان برسانند تا مشخص شود كه جوسازي‌ها و حاشيه‌هاي مختلف راهي به درون مجموعه پرسپوليس ندارد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس همچنين گفت: طبق صحبت‌ها و توافقات انجام شده قرار شده است كه با مساعدت سعيدلو طي روزهاي آتي پيش از بازي داربي مقابل استقلال تهران بخشي از مطالبات بازيكنان پرداخت شده تا آنها از اين لحاظ شارژ روحي شوند.

وي افزود: همچنين با توجه به انتصاب حبيب كاشاني به عنوان مشاور عالي رييس سازمان قرار شد تا وي نيز در حل مشكلات و اداره امور پرسپوليس در اين مقطع حساس در كنار ما فعاليت كرده و كمك كند.

انصاري فرد همچنين از تمام پيشكسوتان پرسپوليس براي ارتقا شرايط روحي بازيكنان تيمش در آستانه داربي جمعه مدد خواست و گفت: از همه پيشكسوتان پرسپوليس مي‌خواهيم كه اين روزها در كنار تيم حضور داشته باشند تا پرسپوليس بتواند در وضعيت مساعدي از نظر روحي و فني مقابل حريفان از جمله استقلال بايستد.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس با تكذيب شايعات ايجاد شده در اطراف تيمش كه برخي او را به دليل حضور علي پروين در كنار اين تيم و حضور فرزندش در تيم پرسپوليس مي‌دانند، تصريح كرد: علي پروين در امور فني تيم پرسپوليس هيچ دخالتي ندارد و حتي هيچ وقت نگفته است كه پسرم بهتر است در تركيب تيم بازي كند. مسلما مربيان با توجه به شرايط فني بازيكنان كساني را كه در آمادگي بهتري قرار داشته‌اند را در تركيب قرار مي‌دهند و انشاءالله از اين به بعد هم چنين خواهد بود. معتقدم اگر هر حاشيه‌اي در اطراف پرسپوليس باشد ارتباطي به پروين نداشته و او در صحبت‌هايي كه هر از چندگاهي با ما دارد تنها اعلام آمادگي براي كمك كرده است. متاسفانه اين شايعات را عده‌اي درست مي‌كنند كه به تيم ما ضربه بزنند.

انصاري فرد همچنين در خصوص ممنوع‌المصاحبه بودن بازيكنان پرسپوليس خاطرنشان كرد: تنها از آنها خواسته‌ايم كه پيرامون بازي و مسائل فني صحبت كنند و از انجام برخي مصاحبه‌ها درباره مسائل ديگر كه ممكن است باعث ايجاد حاشيه در تيم شود، بپرهيزند

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)