مرجع خبری پرسپولیس تمرين عصر روز پنج‌شنبه پرسپوليس پشت درهاي بسته و حتي بدون حضور خبرنگاران انجام شد. اين اتفاق باعث شد خبرنگاران و هواداراني كه قصد حضور در ورزشگاه را داشتند با ممانعت مسوولان ورودي ورزشگاه شركت واحد روبرو شده و راهي به داخل مجموعه نيابند.

 

  البته از آنجايي كه اين اتفاق بدون اطلاع قبلي كادر فني و مسوولان باشگاه پرسپوليس انجام شده بود ناراحتي خبرنگاران و هواداران را در پي داشت. البته خبرنگار سايت باشگاه و روزنامه پرسپوليس به داخل زمين راه يافت.

اتفاق جالب و البته عجيب اينجاست كه علي دايي به‌عنوان مسوول كادر فني پرسپوليس وقتي تصميم مي‌گيرد تا تمرين‌هاي حساس تيمش پشت درهاي بسته انجام شود از اين موضوع غافل است كه تمرين‌هاي تاكتيكي وي حتي با وجود راه نيافتن خبرنگار، تماشاگر و افراد متفرقه به كنار زمين، قابل رويت است.

 

زمين محل تمرين پرسپوليس كه در مجموعه شركت واحد قرار دارد با ديوارهاي كوتاهي از زمين‌هاي خالي جنب شهرك فرهنگيان و شهرك آزادي جدا شده اما ارتفاع اين زمين‌هاي خالي نسبت به سطح زمين تمرين سرخ‌ها كاري كرده تا به صورت نشسته روي آن هم مي‌توان به راحتي از محتويات آيتم‌هاي تمريني دايي و تيمش سردرآورد. به همين خاطر فصل گذشته دايي به يكي دو نفر از اعضاي تداركات تيم تاكيد مي‌كرد هيچ كس روي آن زمين‌ها نباشد اما خب در اين راه موفقيت كاملي نصيب تداركاتچي‌هاي پرسپوليس نمي شد چرا كه اين زمين‌ها متعلق به پرسپوليس يا شركت واحد نيست و دايي و همراهانش نمي‌توانند ايستادن در آن را ممنوع كنند.

 

بنابراين اگر قرار باشد فرستادگان رقيبان پرسپوليس از تاكتيك‌ها و وضعيت اين تيم خبردار شوند تحت تدابير ويژه هم مي‌توانند به هدفشان برسند و حداقل انجام تمرين‌هاي بسته تا زمان نقل مكان پرسپوليس به مجموعه ورزشي درفشي‌فر غيرممكن است. اين وسط فقط دلخوري و گلايه هوادار و خبرنگار است كه براي پرسپوليس مي‌ماند و محمود خوردبين كه هر روز واسطه حضور تماشاگران در محل تمرين تيم مي‌شود مجبور است با آن ريش سپيد و سابقه از هوادار و خبرنگار عذرخواهي كند.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)