پرسپولیس نیوز : معاون قضایی در امور شعب دیوان عدالت اداری گفت: شکایت ارسالی باشگاه استیل آذین درباره مزایده باشگاه پرسپولیس در فضایی کاملا حقوقی بررسی خواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین موسی قربانی در مصاحبه با خبرنگار  صدا و سیما افزود: دادخواست شرکت استیل آذین، دو خواسته دارد؛ خواسته نخست تقاضای دستور موقت است که این دستور به این معناست اگر در جایی ، تاخیری در رسیدگی موجب خسارات غیرقابل جبران به متقاضی شود شعبه دیوان عدالت اداری می تواند دستور موقت دهد به این معنا که عملیات اجرایی آن کار متوقف می شود تا شعبه بتواند رسیدگی حقوقی اش را انجام دهد.
وی گفت: در درخواست دوم، شرکت استیل آذین ادعا می کند واجد شرایط است و مسئولان مربوطه آنها را واجد شرایط ندانسته اند.
معاون قضایی در امور شعب دیوان عدالت اداری افزود: این شرکت برنده دومین مزایده بوده اما چون برنده نخست به دلیلی، واجد شرایط تشخیص داده نشده است نوبت به شرکت استیل آذین اختصاص یافت که ظاهرا فرد موردنظر در این شرکت را هم واجد شرایط تشخیص نداده اند.
قربانی گفت: کارشناسان سازمان خصوصی سازی را دعوت کرده ایم و در شعبه مربوطه دیوان حاضر شده اند و شعبه در فضایی کاملا حقوقی و بدون آنچه در بیرون و رسانه ها مطرح می شود این موضوع را رسیدگی خواهد کرد.
قربانی افزود: ضمنا کسی که در بیرون به عنوان خریدار پرسپولیس مطرح می شود اسم آن فرد در پرونده نیست و سهام داران شرکت استیل آذین دو جوان 19 و 21 ساله هستند.
وی گفت: پرونده بر اساس موازین حقوقی به دقت بررسی می شود و آنچه دیوان عدالت اداری حساسیت دارد حفظ بیت المال و مسائل حقوقی پیرامون این پرونده است.
معاون قضایی در امور شعب دیوان عدالت اداری در باره زمان اعلام حکم قطعی دیوان افزود: در بحث دستور موقت تا اوایل هفته آینده تعیین تکلیف خواهد شد که از بروز خسارات احتمالی جلوگیری شود اما اعلام نظر دیوان درباره ماهیت موضوع نیازمند زمان بیشتری است.
قربانی گفت: دستگاه مربوطه از زمانی که به او ابلاغ می شود یک ماه فرصت دفاع از خود را دارد و چون این موضوع اهمیت زیادی دارد بلافاصله از مسئولان شرکت خصوصی سازی خواستیم که اطلاعات حقوقی خود را منعکس کنند تا تصمیم پخته ای گرفته شود.
رئیس سازمان خصوصی سازی چندی پیش اعلام کرده بود اهلیت شرکت استیل آذین ایرانیان برای واگذاری باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس محرز نشده است .

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)