مرجع خبری پرسپولیس : سرمربي آرژانتيني تيم ملي مالديو دیروز و در پایان بازی مقابل ایران گفت: كريمي مي‌تواند در منچستريونايتد بازي كند.

 

ديگو آندرس روشياني پس از شكست 4 بر صفر تيم مالديو در برابر ايران در نشست پس از بازي اظهار كرد: از نتيجه به دست آمده به طور كلي نااميد شدم.

 

بازيكنان مالديو طبق درخواست‌هاي من در زمين عمل نكردند. آن‌ها با ترس و استرس بازي مي‌كردند. بي‌ترديد اگر دروازه‌بان ما خوب كار نمي‌كرد، قطعا امروز يك فاجعه به بار مي‌امد.

 

وي افزود: مسئله اينجاست كه اگر تيم ما كمي با جرات بيشتر بازي مي‌كرد، مي‌توانست توپ را بيشتر در اختيار داشته باشد و فشار بيشتري هم به تيم ايران وارد كند. قطعا در آن صورت نتيجه هم بهتر مي‌شد.

 

سرمربي مالديو تصريح كرد: اما ما از قبل مي‌دانستيم كه سطح فوتبال تيم ملي ايران بالاتر از سطح فوتبال تيم مالديو است. هدف ما راهيابي به جام جهاني نيست، اما هدف ايران چنين است. تيم مالديو در مسير پيشرفت قرار دارد، اما بي‌ترديد كلاس كاري ايران بالاتر است.

 

وي درباره بازي علي كريمي نيز گفت: كريمي را از قبل مي‌شناختم. او بازيكن باكيفيتي است و سطح بالايي از فوتبال را ارائه مي‌دهد. از نظر من او همان طور كه در فصل گذشته عضو تيم شالكه بود، الان هم مي‌تواند در تيم‌هاي مطرح اروپايي چون منچستريونايتد بازي كند.

 


 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)