اشکان دژاگه بازيکن ملي پوش ايراني که به تازگي به فولام انگليس پيوسته است ، در مصاحبه خود با سايت اين باشگاه از تعبير شدن روياي بازي در ليگ برتر و برنامه هاي آينده اش گفته است .

 

روياي کودکي اشکان دژاگه براي بازي کردن در ليگ برتر انگليس تعبير شد، زماني که پيراهن سياه و سفيد فولام را بر تن کرد. بازيکن تيم ملي ايران در آخرين روز نقل و انتقالات تابستاني و بعد از 8 سال حضور در بوندس ليگا به فولام پيوست. بازيکن جوان 26 ساله ايراني در بازي مقابل وستهام به علت يک آسيب ديدگي جزئي به ميدان نرفت و تلاش هم تيم هاي جديدش- برباتوف و ريچاردسون- را از روي سکوها تماشا کرد.” من در آلمان بزرگ شده ام و تمام دوران فوتبالم را در آنجا بوده ام، اما از زماني که يادم مي آيد بازي در بالاترين سطح انگليس روياي من بوده است. فوتبال در انگليس شگفت انگيز و تهاجمي و در بالاترين سطح سرعت است”.

“ليگ برتر سخت ترين ليگ دنياست و در نتيجه با چالش زيادي همراه است. اين يک گام بسيار بزرگ براي من است، اما در مورد پيشرفت بازي ام در اينجا مطمئن هستم. مي دانم که بايد سخت کار کنم تا پيشرفت اتفاق بيافتد، اما در اينجا هر چيزي که نياز دارم وجود دارد. من بايد باور کنم که اينجا هستم و رويايم به واقعيت پيوسته است، اين يک احساس فوق العاده است.”

دژاگه که قبلاً با تيم وولفسبورگ در ليگ اورپا براي ديدار با فولام به کراون کاتج آمده بود، شنبه بعدظهر هم تيمي هايش را تشويق خواهد کرد و مطمئن است که شاگردان مارتين يول 3 امتياز بازي مقابل وست بروم را بدست خواهند آورد” دوست داشتم از همان شروع کارم توانايي هاي خود را نشان بدهم، اما متاسفانه در حال حاضر اماکن پذير نيست. آسيب ديدگي ام جدي نيست، اما شما نبايد با عجله هم برگرديد. اگرچه من بازي نخواهم کرد، اما به ورزشگاه خواهم آمد تا مسابقه فولام با وست بروم را تماشا کنم. من اين هفته تمرين تيم را تماشا کردم و آنها بسيار عالي کار کردند”.

“ما آخرين بازي را باختيم، اگرچه مي خواستيم پيروز باشيم. بسيار سخت است که کارت را با آسيب ديدگي آغاز کني، اما من مطمئن هستم که مي توانم به بهترين شرايط بدني ام برگردم و براي فولام بازي کنم”.

 

 

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)