مهاجم تیم ملی فوتبال ایران گفت، نمی‌توانست زودتر به تیم ملی بیاید ولی مشکلی برای هماهنگی با سایر بازیکنان ندارد.

اشکان دژاگه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بازی مهمی برابر ازبکستان خواهیم داشت. آنها نشان دادند، تیم خوبی هستند اما ایران در بازی‌های خانگی می‌تواند حتی حریفان بسیار بزرگ را شکست دهد. همانطور که کره‌جنوبی را بردیم، می‌توانیم ازبکستان را هم ببریم.

دژاگه همچنین گفت:‌ حریف اصلی ایران، ازبکستان است. اگر ازبک‌ها را ببریم، می‌توانیم به جام‌جهانی بسیار نزدیک شویم. ازبکستان را خطرناک‌ترین تیم این گروه برای ایران می‌دانم. آنها در بازی رفت فرصت‌های گلزنی زیادی را از دست داده و بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند. قطعا در بازی برگشت هم برای پیروزی به میدان می‌آیند.

او در پاسخ به سوالی درباره هماهنگی با سایر بازیکنان تیم ملی ایران گفت: "چاره‌ای نبود. با توجه به این‌که فولام در لیگ برتر بازی داشت، نمی‌توانستم زودتر به تیم ملی ملحق شوم. البته در گذشته تمرین‌های خوبی را با سایر بازیکنان انجام داده و مشکلی از بابت هماهنگی با هم‌تیمی‌هایم ندارم. رفته رفته در فولام جا می‌افتم. در بازی با آرسنال اولین بار بود که برای فولام فیکس بازی می‌کردم. امیدوارم در آینده هم شرایط بهتری داشته‌ باشم.

بازیکن فصل پیش ولفسبورگ آلمان درباره بازی تیمش مقابل آرسنال نیز به ایسنا گفت: بازی خوبی بود. البته حیف شد که 3 بر 3 به پایان رسید. می‌توانستیم آرسنال را شکست دهیم. از عملکردم در آن مسابقه راضی‌ام. سرمربی تیم هم همین نظر را داشت. سعی می‌کنم در تمرین‌ها بیشتر خودم را نشان دهم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)