بازیکن تیم ملی فوتبال ایران گفت: ازبکستان حریف قدرتمندی است، امیدوارم تماشاگران در روز چهارشنبه ما را حمایت کنند.

فارس، اشکان دژاگه پیش از آغاز تمرین تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی بسیار مهمی برابر تیم خوب ازبکستان داریم. تیم ملی نشان داده در دیدارهای خانگی برابر تیم‌های بزرگ نتیجه خوبی می‌گیرد و اگر بتوانیم همان‌طور که مقابل کره خوب بودیم با ازبکستان با قدرت بیشتر بازی کنیم به نتیجه مناسبی دست یابیم.

وی افزود: ازبکستان حریف اصلی ماست و یکی از خطرناک‌ترین تیم‌های گروه است. اگر بتوانیم در این بازی به پیروزی برسیم خیلی خوب می‌شود. ازبکستان تیم خوبی دارد و فوتبال را به خوبی بازی می‌کند. آنها می‌دانند در صورت باخت وضعیت بدی پیدا می‌کنند به همین خاطر مقابل ما می‌آیند تا نتیجه خوبی کسب کنند. امیدوارم مردم روز بازی به استادیوم بیایند و ما را حمایت کنند تا با حضور آنها به پیروزی برسیم و شرایط‌مان برای صعود راحت‌تر شود.

هافبک تیم ملی فوتبال ایران در مورد اینکه از سایر بازیکنان دیرتر به اردو اضافه شد، اظهار داشت: در انگلیس با تیم فولام بازی می‌کردم به همین دلیل نتوانستم زودتر در تمرینات حضور یابم. البته 2 روز جلوتر از بازی با ازبکستان حاضر شدم. 2 جلسه با تیم تمرین می‌کنم و تمام تلاشم را به کار می‌گیرم تا بتوانم عملکرد خوبی داشته باشم.

دژاگه در مورد شرایطش در تیم فولام خاطرنشان کرد: فولام رفته رفته بهتر می‌شود، شرایطم در این تیم خوب شده و در مسابقه قبلی به صورت فیکس بازی کردم. بازی خوبی ارائه دادیم اما در آن دیدار در نهایت به تساوی 3 بر 3 رسیدیم. کم‌کم در حال جا افتادن در تیم فولام هستم.

وی در مورد اینکه آیا حضورش  در تیم ملی ایران باعث نمی‌شود جایگاهش در تیم فولام با مشکل روبرو شود، گفت: این مسئله چه تاثیری می‌خواهد در کار من بگذارد؟ من اگر خوب باشم و خوب تمرین کنم هیچ مشکلی به وجود نمی‌آید. همیشه سعی کردم عملکرد خوبی داشته باشم و به نحوی کار کنم که مربی از من راضی باشد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)