خبر سرخ: دو مدافع مرکزی پرسپولیس در دیدار مقابل فولاد روز درخشانی را گذراندند؛ بی نقص در دفاع و زهردار در خط حمله!

پرسپولیس شب گذشته موفق شد در دیدار مقابل فولادخوزستان با دوگل پیروز شود و به جایگاه دوم جدول صعود کند، شاگردان یحیی گل محمدی که در این دیدار هم کلین‌شیت کردند، یک آمار عالی در خط دفاعی داشته‌اند.

قرمزهای تهرانی در چهار هفته ابتدایی تنها یک گل دریافت کرده‌اند و آن هم گل به خودی بوده، پاس اشتباه سروش رفیعی به علیرضا بیرانوند که باعث شد دروازه تیم یحیی باز شود.

علاوه بر عملکرد خوب علیرضا بیرانوند، هماهنگی و تاثیرگذاری دو مدافع مرکزی ملی‌پوش در این عملکرد پوشیده نیست. مرتضی‌پورعلی‌گنجی و حسین کنعانی آنقدر هماهنگ با هم هستند که گویی سالهاست کنار هم در پرسپولیس به میدان می‌روند.

مرتضی پور علی گنجی که با یک ضربه سر تماشایی توانست گل اول بازی را روی سانتر مسعود ریگی بزند البته درکارهای دفاعی هم بی نقص بود، اویک بار و در زمانی که حس می‌کرد ممکن است علی‌نژاد مهاجم فولاد برای تیمش خطرآفرین شود، یک خطای منفی کرد و کارت زرد را به جان خرید اما اجازه پیشروی نداد.

کنعانی همیشه انگیزه بالایی در ورزشگاه فولاد آره‌نا در ۹۰ کیلومتری شهر پدری اش دارد و روز گذشته بدون نقص عمل کرد تا یک کلین شیت دیگر برای پرسپولیس درجدول‌نوشته شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)