مرجع خبری پرسپولیس : بعد از جلسه کمیته فنی امروز با دکتر زادمهر در خصوص جزئیات جلسه گفت‌وگویی داشت.

به گزارش مرجع خبری و به نقل از سایت باشگاه ، دکتر زادمهر در این خصوص به تشریح وضعیت کنونی پرسپولیس و جزئیات جلسه کمیته فنی پرداخت.

آقای دکتر امروز جلسه کمیته فنی با حضور سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برگزار شد. چه مسائلی در این جلسه مطرح شد؟

این جلسه به مانند سایر جلسات کمیته فنی که بعد از هر بازی صورت می‌گیرد برگزار شد. این جلسات دو روز بعد از هر بازی صورت می‌گیرد تا مربی توانسته باشد یک بار بازی را آنالیز کرده و با فراموشی استرس‌ها بازی بتواند منطقی تر در مورد بازی صحبت کند. مربی در ابتدای هفته که برای بازی بعد برنامه ریزی می کند با ما جلسه برگزار کرده و از برنامه هایش برای هفته آتی صحبت می‌کند و توضیحات فنی در قبال بازی قبلی ارائه می دهد. این جلسه نیز از این قواعد مستثنی نبود و ما به اتفاق سایر اعضای کمیته فنی و سرمربی تیم این مسائل را مورد ارزیابی قرار دادیم.

آیا در این جلسه در مورد تاکتیک تیمی و نفرات تیم نیز صحبت شد؟

در این جلسه ما به طور کلی در مورد نحوه بازی تیم و نفرات و به طور خاص در مورد ارنج تیم در بازی با شاهین بوشهر صحبت کردیم. سعی کردیم نظرات کمیته فنی و انتقاداتی که از سوی هواداران شده بود و در اختیار ما قرار گرفته بود را با ایشان مطرح کنیم. آقای زلاتکو اعتقاد دارد یک تیم با 22 نفر بازیکن آماده در اختیار دارد و از این 22 بازیکن باید در طول 34 بازی فصل استفاده کند. وی معتقد است تمامی نفرات تیم بازیکنان خوبی هستند و در تمامی پست‌ها بازیکنان خوبی داریم ولی در هر بازی بیشتر از 11 نفر نمی توانند بازی کنند. این مشکل تیم‌هایست که بازیکنان هم سطح دارند که هر کدام که به میدان بروند می توان انتقاد کرد چرا بازیکن دیگر نیمکت نشین است. زلاتکو می‌گوید، رفته رفته شناخت خوبی از بازیکنان و فوتبال ایران پیدا کرده است.

کمیته فنی پیشنهاداتی هم برا شناخت بیشتر تیم به آقای کرانچار داده است؟

بله ما پیشنهاد دادیم در صورت نیاز می‌توانیم بازی‌های تدارکاتی بیشتری برای تیم برگزار کنیم تا شناخت ایشان کامل شوند ولی ایشان اعلام کردند شناختشان از بازیکنان خوب است و با تفکرات خودش تیم را به سر منزل مقصود خواهند رساند.

شما به عنوان یکی از اعضای کادر فنی نظرتان در مورد بازی با شاهین بوشهر چیست؟

تیم پرسپولیس در این بازی دوندگی بازی‌های قبل را نداشت. نتوانست پرس بزند و در بیشتری درگیری های فیزیکی از تیم دونده بوشهری عقب می‌ماند. دلیل آن می توان دست کم گرفتن حریف و یا خستگی باشد. همچنین در این بازی ما به هیچ وجه حرفه‌ای نبودیم. برتری که با کلی زحمت در دقایق پایانی بازی کسب کردیم را به سادگی و با اشتباه فردی از دست دادیم. این دومین بار است که این اشتباه فردی رخ می‌دهد. میثاق دروازه بان خوبیست و بارها تیم را نجات داده ولی در بازی با مس و شاهین دو گل شبیه هم خورد. آقای کرانچار نیز روی این مسئله اشتباهات فردی تاکید زیادی داشت.

آقای زادمهر بعد از بازی با شاهین هواداران روی سایت باشگاه انتقادات زیادی از تیم کرده و بیشتر انتقادات روی ترکیب تیم بود و ما تمامی این انتقادات را منعکس کرده آیا در مورد این انتقادات نیز با سرمربی تیم صحبت کردید؟

بله این مطالب به طور کامل در اختیار ما قرار گرفت و در کنار سوالات خود ما از سرمربی پرسیده شد. سرمربی اعتقاد دارد در تمامی جلسات تمرین حاضر بوده و تمام فکرش پرسپولیس است. با توجه به اینکه ایشان باید پاسخ‌گوی تیم باشند ترکیب نیز باید با نظر ایشان باشد. او می گوید از هیچ فرد، شخص و یا گروهی هیچ توصیه‌ای را نمی پذیرد و بازهم تاکید کرد تیم 22 بازیکن آماده دارد ولی 11 بازیکن بازی می‌کنند با توجه به شرایط تمرین وشرایط بدنی بازیکنان ترکیب بازیکنان را می‌چیند. البته ما نیز به ایشان اعلام کردیم کاملاً به ایشان به عنوان یک مربی خوب احترام می‌گذاریم و صرفاً دوست داریم ابهاماتی برطرف شود.

در کل آقای کرانچار بازی با شاهین بوشهر را چگونه دیده بود؟

ایشان اعتقاد داشتند روند تیم پرسپولیس تا بازی با ذوب آهن بسیار خوب بوده و تیم پیشرفت قابل ملاحظه ای کرده است. ولی در بازی با شاهین بوشهر بازیکنان خوب بازی نکردند. وی اعتقاد داشت اگر بازی که برابر ذوب‌آهن انجام دادند در برابر هر تیم لیگ برتری دیگر انجام دهند پیروز از میدان خارج می‌شوند.

آقای زادمهر شما سالها در فوتبال حضور فعال داشته و از کارشناسان خوشنام و قدیمی فوتبال هستید. فارغ از اینکه پرسپولیسی بوده و از اعضای کمیته فنی پرسپولیس هستید تیم امسال را چگونه می‌بینید؟

این تیم 100٪ شانس شماره یک قهرمانیست. این تیم وقتی در ابتدای فصل چنین قدرتی را دارد مطمئن باشید در ادامه به نتایج مورد نظر هواداران دست می‌یابد. ما بازیکنان جوان و بسیار خوبی را داریم و به تمامی هواداران قول می‌دهم این تیم شانس قهرمانیست. مادر حال حاضر ما 4 بازیکن در تیم ملی بازرگسالان داریم. طبعاً به صدر جدول برسیم بازیکنان بیشتری نیز به تیم ملی دعوت خواهند شد. البته در اینجا باید نکته‌ای اشاره کنم. مطلبی که بیشتر مربیان در پرسپولیس از آن گلایه می‌کنند امکانات است و من تا حدودی به آنها حق می‌دهم. این یک حقیقتی است امکانات پرسپولیس با باشگاه‌های مانند سایپا و راه‌آهن قابل قیاس نیست. ولی در کنار آن پرسپولیس تیم پرهواداری است مردم دوستش دارند اگر انتقاد می کنند دلیلش این است به آن علاقمندند اگر دوست نداشتند از این مساوی بی تفاوت عبور می‌کردند.

شما مدتی با تیم راه‌آهن هم همکاری داشتید. بازی پرسپولیس و راه‌آهن را چگونه می بینید؟

راه‌آهن تیم خوبیست مدیریت خوبی هم دارد. امکانات این تیم بسیار عالیست. ولی همانطور که عرض کردم پتانسیل فنی پرسپولیس از تمامی تیم‌های لیگ برتر بالاتر است. تیم باید بازی با شاهین را فراموش کرده تا با یک بازی خوب راه‌آهن را شکست دهد و خاطره تساوی با شاهین را از ذهن هواداران پاک کند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)