مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال با ابراز تأسف از اینکه کفش طلایی نوزدهمین دوره لیگ برتر به او اهدا نشده، گفت از مدیران استقلال هیچکس با او در این مورد صحبت نکرده است.

شیخ دیاباته درباره جدایی‌‌اش از استقلال و پیوستن به تیم فوتبال الغرافه قطر، اظهار داشت: جدایی‌ام از استقلال داستان طولانی دارد. زمانی که به ایران آمدم، با استقلال قرارداد دو ساله امضا کردم و تا پایان قراردادم در ایران ماندم. پس از پایان قرارداد مجبور بودم از استقلال بروم. اگر تمایلی وجود داشت به خاطر هواداران می‌ماندم، چون آنها فوق‌العاده بودند و حمایتم کردند. بدون هواداران نمی‌توانم درباره باشگاه استقلال صحبت کنم. امیدوارم مدیران استقلال کاری انجام دهند تا این باشگاه ساختارمند باشد.

او درباره ارتباطش با بازیکنان استقلال نیز اظهار کرد: اکنون ارتباطی ندارم اما خیلی وقت‌ها با هم حرف می‌زنیم. من سعی کردم زبان فارسی را هم یاد بگیرم و یادتان نرود من ایرانی هم هستم. بازیکنان استقلال فوق‌العاده بودند و دلم برایشان تنگ شده و از اینجا به آنها سلام می‌کنم و برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیاباته در پاسخ به این سؤال آیا امکان دارد روزی به ایران بازگردد و حتی برای پرسپولیس بازی کند، گفت: اگر پیشنهاد خوبی داشته باشم، چرا نباید در ایران بازی کنم؟ نمی‌توانم بگویم به پرسپولیس نمی‌روم، چون موضعی علیه این تیم ندارم و به پرسپولیسی‌ها احترام می‌گذارم. من بازیکن فوتبال هستم و هوادار نیستم. هر جایی توپ و زمین فوتبال باشد، می‌توانم بازی کنم.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)