پرسپولیس نیوز :استاندار اردبیل برای قدرشناسی از علی دایی به محل اقامت پرسپولیس در سرعین رفت.

اکبر نیکزاد، استاندار اردبیل عصر دیروز در این دیدار یک ساعته که در محل اقامت سرخ پوشان برگزار شد، گفت: اهالی قدرشناس استان اردبیل و ملت بزرگ ایران یاد و خاطره شیرین افتخارات علی دایی را هرگز فراموش نمی‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: ورزشکاران اردبیلی با همت مضاعف خود و به برکت دعای خیر مردم ولایی، بارها پرچم پرافتخار جمهوری اسلامی ایران را در مقابل انظار جهانیان به اهتزاز در آورده‌اند.

نیکزاد گفت: خانواده علی دایی از سال‌ها قبل و در زمانی که وی هنوز دوران کودکی و نوجوانی را سپری می‌کرد به عنوان خانواده‌ای مومن منشأ اقدامات خیر بوده‌اند.

وی با بیان اینکه دایی سبب افتخار ایران و استان اردبیل است، بیان کرد: این چهره سرشناس همیشه در عرصه فوتبال جهان و قاره پهناور آسیا زبانزد بوده و برای ما بسیار مهم است که او همیشه اعلام کرده فرزند ایران و اردبیل است.

استاندار اردبیل بیان کرد: دایی اشخاص متعددی را به فوتبال ایران معرفی کرد و فوتبال دوستان بسیاری با الگوبرداری از دایی وارد فوتبال شدند.

وی با بیان به اینکه دایی در مسایل اجتماعی هم منشأ خیر بوده و در مدرسه‌سازی، کمک به ایتام، دستگیری از نیازمندان، تأمین سرپناه برای مستضعفان و… مشارکت داشته است، ادامه داد: اشخاصی مثل دایی سرمایه‌ای برای تمام کشور هستند.

در این دیدار، علی دایی نیز گفت: من هر چه دارم از مردم است و همه داشته‌هایم را خالصانه برای مردم ایران و اردبیل صرف می‌کنم.

وی از استاندار اردبیل خواست تا در بارور شدن استعداد ورزشکاران این استان به ویژه در فوتبال با جذب اسپانسرها و سرمایه‌گذاران همتی والا داشته باشند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)