مرجع خبری پرسپولیس : بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس امروز دوشنبه به جای تمرین در دیداری دوستانه به میدان رفتند که تماشاگر آن علی پروین، مدیر راهبری سرخپوشان بود.

 

پیش از اینکه سرخپوشان در دیدار دوستانه به میدان بروند همانند روزهای گذشته مسئولان این تیم از حضور تعدادی از خبرنگاران در ورزشگاه جلوگیری کردند، در حالیکه خبرنگاران دیگر در کنار زمین حضور داشتند. هواداران هم پس از آغاز رسمی تمرین اجازه حضور در ورزشگاه را پیدا کردند.

 

علی پروین دقایقی پس از آغاز دیدار دوستانه وارد مجموعه ورزشی درفشی‌فر شد و از کنار زمین بازی تیم پرسپولیس مقابل تیم امید پاراگ را تماشا کرد. تیم پاراگ در لیگ یک امیدهای کشور حضور دارد.

 

وحید هاشمیان به صورت انفرادی دور زمین می دوید و پس از آغاز بازی دوستانه به همراه مازیار زارع در کنار زمین و زیر نظر گمالوویچ برنامه‌های تمرینی خود را پیگیری کردند. دیگر بازیکنان هم پیش از آغاز این بازی دوستانه در رختکن دقایقی صحبت‌های محسن عاشوری را گوش کردند.

 

میثاق معمارزاده دیرتر از سایر بازیکنان به درفشی‌فر آمد و در حالی که همه بازیکنان وارد زمین شدند، “هاروت”، مربی دروازه بانان پرسپولیس به یکی از افراد تدارکات گفت برود و میثاق را صدا کند تا سریعتر بیاید و پس از ورود این بازیکن به وی تذکراتی را داد.

 

علی کریمی، علیرضا محمد، مازیار زارع، ابراهیم شکوری و حمید علی عسگر برای دقایقی دور زمین دویدند و سپس از کنار زمین این بازی دوستانه را تماشا کردند، البته از اواسط بازی علیرضا حقیقی نیز به این جمع اضافه شد.

 

حضور پر تعداد تماشاگران و بحثهایی در مورد انتخاب سرمربی آینده پرسپولیس از مسائل مهمی بود که هواداران حاضر در ورزشگاه در مورد آن صحبت می کردند.

 

بازی دوستانه پرسپولیس با تیم امید پاراگ در سه نیمه 30 دقیقه‌ای برگزار می شود. این بازی از ساعت 11:15 آغاز شده است.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)