خبرگزاری پرسپولیس : سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال از تصمیم قطعی سازمان لیگ مبنی بر برگزاری دیدار تیم های فوتبال سایپا و پرسپولیس در ورزشگاه تختی خبر داد.

در خصوص زمان و مکان برگزاری دیدار تیم‌های فوتبال سایپا و پرسپولیس از هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر و همچنین زمان برگزاری مجمع سازمان لیگ ضمن بیان مطلب فوق گفت: به دلیل میزبانی تیم استقلال در بازی روز دوشنبه با تیم صبای قم در ورزشگاه آزادی در هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر و مخالفت مسئولان ورزشگاه آزادی برای برگزاری دیدار تیم های سایپا و پرسپولیس در کمتر از 24 ساعت در این ورزشگاه، این بازی در ورزشگاه تختی تهران برگزار خواهد شد.

وی با اعلام اینکه زمان برگزاری بازی سایپا و پرسپولیس تغییر نخواهد کرد و همان ساعت 18:15 روز سه شنبه خواهد بود، اظهار داشت: هنوز شرایط برگزاری این دیدار در ورزشگاه انقلاب کرج وجود ندارد و شورای تامین استان البرز مجوز این کار را صادر نکرده است، ضمن اینکه مسئولان ورزشگاه آزادی نیز برای جلوگیری از آسیب دیدن زمین چمن این ورزشگاه اجازه برگزاری این بازی در ورزشگاه را نمی دهند.

سرپرست کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال در خصوص زمان برگزاری مجمع سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال نیز خاطرنشان کرد: مجمع سازمان لیگ به طور قطعی آخر مهرماه برگزار می شود و پس از آن شاهد برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال خواهیم بود.

 

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)