پرسپولیس نیوز : با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، صنعت نفت آبادان در دو بازی خانگی بعدی خود از حضور هوادارانش محروم خواهد بود.

 بعد از تخلفات هواداران تیم نفت آبادان در بازی این تیم مقابل پدیده مشهد و فحاشی به داور مسابقه و سرمربی تیم خود، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طبق بند ۳ ماده ۷۹ آیین نامه انضباطی، نفت آبادان را به برگزاری دو بازی بدون حضور تماشاگران محکوم کرد.

باتوجه همین مساله و طبق تقویم مسابقات، دو دیدار خانگی بعدی طلایی پوشان آبادانی در هفته بیست و سوم و بیست و پنجم، مقابل دو تیم تهرانی پیکان و پرسپولیس بدون حضور هواداران پرشور این تیم برگزار خواهد شد که بدون تردید محرومیت از حضور در بازی مقابل پرسپولیس، خبر تلخی برای تمام هواداران صنعت نفت خواهد بود.

صنعت نفت که بعد از چند سال در این فصل مجدداً در لیگ برتر حضور دارد، از دو بازی جذاب خانگی خود مقابل دو تیم مطرح فوتبال ایران یعنی پرسپولیس و استقلال، یک بازی مقابل استقلال را پشت سر گذاشته است و حالا با حکم کمیته انضباطی، آنها دومین بازی خانگی خود مقابل سرخابی‌ها را باید در روز دوازدهم فروردین ماه سال بعد، بدون حضور هواداران مقابل پرسپولیس برگزار کنند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)