پرپسولیس نیوز : مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با دکتر حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت باشگاه پرسپولیس علی پروین مدیرعامل باشگاه پرسپولیس امروز با دکتر حسین طلا نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ساختمان باشگاه پرسپولیس دیدار و گفتگو کرد.

دکتر طلا در این نشست صمیمانه بر رفع مشکلات باشگاه پرسپولیس و بازگشت این تیم مردمی و پرطرفدار به روزهای اوج خود تاکید کرد.

فرماندار سابق تهران و نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دیدار با پروین تصریح کرد: پرسپولیس باشگاهی بزرگ، پرطرفدار و مردمی است که می بایست مشکلات و موانع پیش روی آن مرتفع شده و در صورت واگذاری به بخش خصوصی بخش اعظم سهام آن به هواداران و پیشکسوتان که صاحبان واقعی پرسپولیس هستند واگذار شود و توسط آنها اداره گردد. ما نیز به عنوان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی وظیفه خود می دانیم برای دفاع حق و حقوق باشگاه های مردمی و پرطرفدار تهران کاری که از دستمان برمی آید را انجام دهیم . دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تیم هایی مردمی هستند و نباید برخی مشکلات که در حال حاضر شاهد آن هستیم این باشگاه ها را با مشکلات عدیده و موانع برای پیشرفت مواجه کند.

دکتر طلا مدیرعاملی علی پروین در باشگاه پرسپولیس را به وی تبریک گفته و علی پروین نیز ضمن خیرمقدم به دکتر طلا از توجه نمایندگان مجلس شورای اسلامی به باشگاه پرسپولیس تقدیر و تشکر کرد.

 

نشست علی پروین با اعضای تیم فوتسال بانوان پرسپولیس
همچنین  اعضای تیم فوتسال بانوان پرسپولیس با علی پروین دیدار و گفتگو کردند.

 اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم فوتسال بانوان پرسپولیس قبل از سفر به آبادان با حضور در باشگاه پرسپولیس با علی پروین مدیر عامل جدید باشگاه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست، شهرزاد مظفر سرمربی و رحمتی مدیر تیم فوتسال بانوان پرسپولیس گزارش عملکرد و نتایج تیم در دو فصل گذشته و بویژه فصل جاری را به مدیر عامل باشگاه ارائه کرده و درباره وضعیت کنونی تیم نیز توضیحاتی دادند. بازیکنان تیم فوتسال بانوان پرسپولیس نیز به درخواست پروین، نظرات و دیدگاه‌های خود را با مدیر عامل باشگاه در میان گذاشتند.

علی پروین در این نشست صمیمانه، از تلاش‌ها و افتخارآفرینی‌های اعضای تیم فوتسال بانوان پرسپولیس تقدیر و تشکر کرده و برای آنها آرزوی موفقیت کرد.

پروین صدرنشینی تیم فوتسال بانوان پرسپولیس در لیگ برتر و قهرمانی و نایب قهرمانی در دو فصل گذشته را به اعضای این تیم تبریک گفت و بر استمرار این موفقیت‌ها تاکید کرد.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)