مدیر عامل باشگاه پرسپولیس و سفیر پادشاهی عربستان سعودی، امروز (دوشنبه) در فرودگاه امام خمینی (ره) و در مراسم استقبال از کاروان تیم فوتبال باشگاه النصر، با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

در جریان این ملاقات، عبدالله بن سعود العنزی از تلاش‌های باشگاه پرسپولیس و فوتبال ایران در میزبانی هر چه بهتر از نمایندگان ورزشی کشور عربستان تشکر و قدردانی کرد.

سفیر عربستان سعودی در ایران عنوان داشت: شما را دوست و برادر می‌دانیم و امیدواریم دوستی و برادری همیشه ادامه داشته باشد. شاهد هستیم همه گونه امکانات برای میزبانی از تیم فوتبال النصر و فراهم آوردن شرایط مناسب مهیا شده است. از این رو امیدواریم شاهد حضور شما در ریاض باشیم.

در ادامه این ملاقات، رضا درویش نیز اظهار داشت: روابط ایران و عربستان در اکثر زمان‌ها یک رابطه خوب بوده است و امیدواریم از فرصتی که فوتبال در اختیار ما می‌گذارد و این بازی پرسپولیس و النصر بهانه‌ای باشد برای دوستی بیشتر بین دو ملت. تلاش شده است بهترین شرایط برای نماینده فوتبال عربستان فراهم باشد. امیدواریم در این مدت که کاروان فوتبال النصر در تهران حضور دارد، اعضای این تیم در کنار رقابت جوانمردانه‌ای که خواهیم داشت، از حضور در کشور عزیزمان ایران لذت ببرند.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)