پرسپولیس نیوز : تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که سه مربی تیم ملی میهمان ویژه آن بودند.

آخرین تمرین تیم ملی پرسپولیس قبل از دیدار مقابل راه‌آهن از ساعت 15 و 45 دقیقه امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد. در این تمرین بازیکنان مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود داشتند.

* سوژه اصلی بازیکنان در تمرین امروز ال کلاسیکو بود که قرار است امشب برگزار شود. اعلام نظر درباره نتیجه این بازی و کری‌های بازیکنان در نوع خود جالب بود.

* طبق هماهنگی‌های انجام شده قرار است پرسپولیس فردا مقابل راه‌آهن پیراهن قرمز و راه‌آهنی‌ها پیراهن سفید بپوشند.

* غلامرضا رضایی در تمرین امروز شرکت نکرد و فقط به فیزیوتراپی پرداخت.

* مارکار آقاجانیان، نمازی و مربی بدنساز تیم ملی میهمان ویژه تمرین امروز قرمزپوشان بودند و جلسه‌ای با علی دایی نیز برگزار کردند. در این جلسه در مورد پولادی و برخی بازیکنان پرسپولیس بحث و تبادل نظر شد.

* تمرین امروز پرسپولیس در شرایطی برگزار شد که به دلیل ابری بودن هوا نورافکن‌ها نیز روشن بودند.

* ماموران راهنمایی و رانندگی نیز در تمرین امروز حضور داشتند. البته این ماموران وقتی از ورزشگاه بیرون رفتند و متوجه پارک‌های دوبل خودروها شدند آنها را جریمه کردند.

*مهرداد پولادی اولین نفری بود که پس از تمرینات اختصاصی درفشی‌فر را ترک کرد.

*  پرسپولیس پس از تمرین امروز با یک اتوبوس آبی و در میان استقبال حدود 30 هوادار به هتل رفت. قرمزپوشان فردا در ورزشگاه تختی در هفته چهاردهم لیگ برتر به مصاف راه‌آهن خواهند رفت.

* در تمرین امروز پیگیری اظهارات تاج مبنی بر اعزام نماینده به ورزشگاه تختی برای بررسی چمن این ورزشگاه نیز سوژه قرمزپوشان بود و آنها امیدوار بودند که بازی در ورزشگاه دیگری برگزار شود.

 

برای ثبت نظرات خود بدون نیاز به تایید عضو کانال تلگرام پرسپولیس نیوز شوید(کلیک کنید)